Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:45:48 GMT

معرفی رانندگان حرفه‌ای استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۴۹۱۹

معرفی رانندگان حرفه‌ای استان اصفهان

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای گفت: رانندگان حرفه‌ای که ایمنی لازم را رعایت کرده‌اند باید معرفی شوند و رانندگان جوان از آنان الگو بگیرند.

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای گفت: رانندگان حرفه‌ای که ایمنی لازم را رعایت کرده‌اند باید معرفی شوند و رانندگان جوان از آنان الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز (یکشنبه) ، مراسم معرفی و تقدیر از منتخبین اولین جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان اصفهان با همکاری معاونت حمل‌ونقل شهرداری و اداره کل راهداری استان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجید دوست محمدی دبیر این جشنواره افزود: این جشنواره در سال قبل به‌صورت کشوری برگزار می‌شد و امسال قرار شد این جشنواره را به‌صورت استانی پیگیری کنیم.

وی افزود: جشنواره یک رویداد فرهنگی است که در این قالب هنرمندان زیادی خود را مطرح و ایده‌هایشان را به نظر مردم می‌رسانند، با توجه به بزرگی صنعت حمل‌ونقل باید فعالان این عرصه خود را به خوبی معرفی کنند.

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای اضافه کرد: رانندگان جوان باید از رانندگان حرفه‌ای در مورد رعایت ایمنی، الگو بگیرند.

دوست محمدی اضافه کرد: موضوع حمل‌ونقل سیستم پیچیده‌ای است که مؤسسات و مدیران خصوصی و دولتی در بهبود عملکرد این سیستم مؤثر هستند، از این رو باید افراد منتخب را در قالب جشنواره معرفی و از آنان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به هدف این جشنواره افزود: فرهنگ‌سازی ایمن، رانندگی کردن، توسعه ایمنی و ارج نهادن به مقام رانندگان است.

دبیر جشنواره استانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای اضافه کرد: انتخاب افراد برتر در این جشنواره مؤلفه‌هایی دارد که صرفاً رعایت ایمنی در رانندگی ملاک انتخاب فرد نیست، به‌عنوان مثال افرادی که به راه ماندگان کمک می‌کنند نیز موردتوجه هستند.

دوست محمدی اضافه کرد: به ۱۰ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را در استان کسب کنند هدایایی داده می‌شود.

وی ادامه داد: اخذ تقدیرنامه از ادارات مختلف، کمک به راه ماندگان، طی کردن دوره‌های مختلف مهارتی، مشارکت‌های اجتماعی و همکاری با سازمان‌های مرتبط با حوزه حمل‌ونقل و نداشتن تخلفات رانندگی ازجمله معیارهای انتخاب فرد برتر است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره خوشنویسی امیر نظام گروسی پیش از ظهر جمعه با حضور خوشنویسان کشوری در مجتمع فرهنگی هنری امیر نظام گروسی برگزار شد.

در بخش تحریر از زحمات غفور اسکندری از شاهین شهر، فاطمه نساجی از شهر ری تقدیر شد و رتبه سوم به ایوب شیری از شهین دژ رسید.

همچنین رتبه دوم به محمد حسن عطاری از تبریز و رتبه اول مسعود حمیدی از سقز رسید.

در بخش شکسته از زهره مرادی از سنندج و نجفعلی مرادی از بیجار تقدیر و

رتبه سوم به راحینا تیموری از سنندج رسید.

همچنین رتبه دوم این بخش به عابدین پویا از سنندج و رتبه اول محمد عثمانی از بانه رسید.

در بخش نستعلیق از آقای آوات مظهری سنندج و بهروز مخلصی از بانه بانه وریا اسدی سنندج تقدیر به عمل آمد

رتبه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به کورش کلهر از بیجار احمد سنگینی از بانه، رتبه دوم ناصر شریفی سقز و رتبه اول به محمد بهرامی از مریوان رسید.

گفتنی است؛ در این جشنواره ۱۹۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به جشنواره رسید.

کد خبر 6095684

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین