Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:57:59 GMT

آشتی با هنر در «کافه رخ»

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۵۱۹۲

آشتی با هنر در «کافه رخ»

آیین افتتاحیه «کافه رخ» در محیط داخلی تالار هنر استان اصفهان، با حضور هنرمندان و مسئولان عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر اصفهان، دیروز عصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم، حمید دهقانی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمدعلی صرامی، مدیر امور هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمدرضا رهبری، مدیر تالار هنر اصفهان و برخی اهالی تئاتر اصفهان چون فریدون خسروی، رهام بحیرایی، کوروش شمس، میثم کیان، احسان جانمی و رادنوش مقدم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام فدایی، مدیر «کافه رخ» درباره افتتاح این کافه گفت: در روند راه انداختن «کافه رخ» به‌عنوان اولین کافه در محیط داخلی تالار هنر استان اصفهان، دغدغه‌ای شخصی برای ایجاد مأمنی برای ارتباط‌گیری بین خبرنگاران و اهالی هنر و به وجود آوردن محیطی برای آشتی هنرمندان عرصه‌های گوناگون با یکدیگر داشتم.

وی افزود: در طراحی داخلی کافه، سعی کردیم با استفاده از طرح‌های ملی ایرانی و اسلامی، محیطی دلنشین برای آرامش و تفکر مهمانان ایجاد کنیم. همچنین به دلیل حضور اهالی تئاتر در تالار هنر، در قسمتی از فضای داخلی کافه، امکان اجراخوانی، نمایشنامه‌خوانی و نقالی وجود دارد.

فدایی ادامه داد: راه برای مشورت و پیشنهاد باز است و ارائه خدمات در «کافه رخ» در طول روزهای هفته، برای خبرنگاران و اهالی هنر که نشست‌های جمعی خود را در آن برگزار می‌کنند، شامل تخفیف ویژه خواهد شد.

ازجمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده برای اجرا در «کافه رخ»، می‌توان به برگزاری مراسم رونمایی پوستر نمایش‌ها، نشست‌های خبری قبل و بعد از اجرای تئاتر، نقد تئاترهای اجراشده و جلساتی برای گفتگوی اهالی هنر و رسانه اشاره کرد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی