Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@19:14:44 GMT

شهادت نهایت و اوج ایثار و انفاق است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۵۲۰۲

شهادت نهایت و اوج ایثار و انفاق است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛محمود عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری در آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک زنجان اظهار کرد:سفارش قرآن کریم و دین مبین اسلام کمک به نیازمندان و انفاق است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم به کمک پنهانی به منظور حفظ کرامات انسانی تاکید شده است، تصریح کرد: یکی از بهترین انفاق و ایثاری که رخ داد، در دوران دفاع مقدس بود که شهدا از جان خود برای حفاظت و حراست از کشور گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز نیز شاهد فداکاری و ایثار شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم هستیم، اضافه کرد: شهادت نهایت و اوج ایثار و انفاق است.

عباسی در ادامه به وضعیت فعالیت و کارکرد کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: نهادی همچون کمیته امداد چون شناخت بیشتری از نیازمندان دارد، از همین رو بهتر می‌تواند نسبت به امدادرسانی در این باره اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های کمیته امداد به نیازمندان طبق شناخت و بر اساس معیار انجام می‌شود، تصریح کرد: از همین رو برای کمک به نیازمندان امسال این جشن بزرگ ملی و معنوی در 700 مدرسه اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان در آستانه نوروز شادی بخش منازل نیازمندان خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت فعالانه دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی