Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت و نظارت داوران و ناظران داوری ایرانی در رقابت های مختلف بین المللی خبر داد.

*دیدار تیم های فلیپین و تاجیکستان از سری رقابتهای AFC ASIAN CUP روز سه شنبه هفتم فروردین ماه 97به میزبانی فیلیپین برگزار می شود که حسن کامرانی فر به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این بازی بر عهده داورانی از کشور استرالیا است.

*دیدار تیم های مالدیو و بوتان از سری رقابتهای AFC ASIAN CUP به میزبانی مالدیو روز هفتم فروردین ماه 97 در حالبی برگزار می شود که حسن اکرمی به عنوان داور وسط،سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی در این دیدار قضاوت می کنند.

*دیدار دو تیم لبنان و مالزی به یمیزبانی لبنان از سری رقابتهای AFC ASIAN CUP در حالی روز سه شنبه هفتم فروردین ماه 97 برگزار می شود که حسین عسکری به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارد.

*مسعود عنایت به عنوان ناظر داوری دو تیم ایر فروس عراق و السویاق عمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. این دیدار روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می شود.

*دیدار تیم های جیجو کره جنوبی و بوریام تایلند د رحالی 28 فروردین ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود که علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و پیام حیدری از ایران ، قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند.

*مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری دو تیم جنبوک هیوندا موتور کره جنوبی و کیتچه اس سی هنگ کنگ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

این دیدار روز چهارشنبه 29 فروردین ماه سال 97 برگزار می شود.

انتهای پیام/

داوران ایرانی در رقابت های مختلف بین المللی سوت می زنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!