Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت آب از سوی کمیسیون برنامه و بودجه طرح شد و توسط اعضای شورا مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد آبفا در قالب نامه به شورا آمده است، تاکید کرد: این پیشنهاد باید به صورت طرح یا لایحه باشد و این نامه از طرف آبفا باید به کمیسیون‌ها ارجاع شود تا آن‌ها بررسی کنند و نظر دهند چون برنامه شرکت آبفا باید در کمیسیون‌ها بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیشتر بودن هزینه‌های دریافتی در اماکن ورزشی، مذهبی و آموزشی از مردم گفت: باید از مراکز غیر انتفاعی و خصوصی هزینه بیشتری دریافت شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه 1600 لیتر منابع تجدیدپذیر آب در دنیا است و روزانه هر نفر 250 لیتر آب مصرف می‌کنند که دو برابر استاندارد جهانی است، تاکید کرد: باید قیمت آب برای مردم افزایش یابد تا قدر آن را بدانند و درست استفاده کنند.

وی افزود: مدارس غیر انتفاعی، مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها پول زیادی را از آ‌ن‌ها می‌گیرند و نباید به آن‌ها تسهیلات دهیم.

صدراعظم نوری با اشاره به ضرورت ساخت 374 مخزن آب اضطراری در تهران گفت: به شرکت آبفا مهلت می‌دهیم تا پایان فروردین 97 برنامه خود را برای مخازن آب اضطراری ارائه دهد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان