Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:08:55 GMT

گرامیداشت ربع قرن تلاش کانون های مساجد در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۶۰۱۶

گرامیداشت ربع قرن تلاش کانون های مساجد در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: آیبن گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مسئولان استانی و فعالان کانون های استان کرمانشاه در تالار بعثت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، همایش بزرگداشت بیست و پنجمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان ربع قرن تلاش کانون های مساجد یکشنبه(20 اسفند) در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری بعثت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، ماموستا شیخی امام جمعه ثلاث باباجانی، مدیران مسئول کانون ها، رابطان فرهنگی، ائمه جماعات، کتابداران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.

 

تجلیل از ائمه جمعه و جماعات برتر استان از کانون های مصلی و سراسر استان، برترین های اوقات فراغت، برگزیدگان دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان، مدیران کانون، رابطان و فعالان فرهنگی، کتابداران و کانون های فعال در امر کمک رسانی به زلزله زدگان از مهمترین بخش های این مراسم بود.

 

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی