Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:14:06 GMT

گل کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۶۰۳۰

گل کاری پارک‌ها و میادین سطح شهر سنندج

هه تاو فریدونی  به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:یکی از برنامه‌های این سازمان در آستانه فرا رسیدن سال نو اجرای عملیات گل‌کاری پارک‌ها و میادین است.

وی  افزود: گل‌کاری میادین و پارک‌ها ی سطح شهر هر ساله به منظور افزایش زیبایی بصری، ایجاد چشم‌انداز مناسب، ارتقاء نما و منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات گل‌کاری پارک‌ها ومیادین سطح شهر خبر داد و گفت: امسال پارک‌ها و میادین سطح شهر با 22 هزار جعبه گل و 10 هزار گلدان گل آراسته می‌شوند.

فریدونی اعلام کرد : در طرح گل‌کاری پارک‌های سطح شهر بیشتر از گل‌های مینا و همیشه ‌بهار که زیبایی خاصی دارند استفاده شده است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تعداد 22 هزرار جعبه گل خریداری شده 5500 جعبه در سطح پارک‌های منطقه یک، 6500 جعبه در سطح منطقه دو، دوهزار جعبه در بهاران و 8 هزار جعبه نیز  صرف گل‌کاری پارک‌ها و میادین شهرداری منطقه سه می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  بیان کرد: 3500 اصله نهال نیز از گونه‌های غالب بلوارها در سطح پارک‌ها و  رفیوژها کاشته می‌شود و علاوه بر آن گونه‌های آسیب‌دیده نیز واکاری خواهند شد.

 فریدونی ابراز امیدواری کرد: با اجرای عملیات گل‌گاری پارک‌ها ومیادین سطح شهر در آستانه سال نو بتوانیم شهری زیبا و شاداب را برای شهروندان و مهمانان نوروزی مهیا کنیم.

انتهای پیام/م

میادین و پارکهای سنندج با 22 هزار جعبه گل آراسته می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)