Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@19:15:53 GMT

وازکتومی ممنوع نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۶۰۶۳

به گزارش وانانیوز، 

نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور ماده یک و تبصره آن مربوط به ممنوعیت کلیه اعمال جراحی که به منظور پیشگیری دائمی از بارداری انجام می‌شود، را از متن قانون حذف کردند.

همچنین با رای مجلس و برای تامین نظر شورای نگهبان، ماده 2 این طرح و تبصره‌های آن در خصوص ممنوعیت هرگونه تبلیغ در خصوص پیشگیری از بارداری و کاهش فرزندآوری از متن قانون حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان همچنین مواد 3، 4 و 5 این طرح در خصوص مستثنی شدن موارد آموزشی و ضروری در راستای احتراز از تهدیدات سلامت جسمی و روانی مادر و کودک، وظیفه وزارت بهداشت برای مدیریت سلامت و فرزندآوری و همچنین نسخ و حذف برخی قوانین پیشین در این حوزه را از متن قانون حذف کردند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۶ هزار واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در خوشاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوشاب گفت:تیم های بهداشت و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دامی شهرستان متشکل از ۸ نیروی فنی دامپزشکی بخش دولتی وخصوصی است که طبق دستورالعمل ابلاغی وطی پیش بینی که سازمان دامپزشکی کشوربرای شهرستان در نظر می‌گیرد.

محمود ترخاصی افزود: اقدام به واکسیناسیون دام‌ها در جهت حمایت از تولید و تامین امنیت غذایی می‌نمایند؛ و این عملیات فنی سخت در کل ایام سال ادامه دارد و نیروی‌های مایه کوب شاغل در این بخش در معرض بیشترین خطرات از لحاظ ابتلاء به بیماری‌های مهلکی، چون تب مالت یا مشکلات ستون فقرات هستند. 

رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: برآیند عملکرد واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی شهرستان در سال ۱۴۰۲ واکسینه کردن ۲۹۶ هزار و ۵۵۲ راس دام سبک وسنگین با اهداف کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیردار دامی مانند تب برفکی، آبله، طاعون نشخوار کنندگان کوچک، لامپی اسکین و کنترل بیماری‌های مشترک بین دام و انسان مانند تب مالت، هاری است.

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • ۲۹۶ هزار واکسیناسیون رایگان دام سبک و سنگین در خوشاب
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • چرا کشورهای شاد نرخ خودکشی بالایی دارند؟
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • پیشگیری از پیری عضلات با این ۵ حرکت ساده (فیلم)
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟