Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در حاشیه برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این انتخابات به مدت دوروز برگزار می شود، اظهار کرد: مدرسه فیضیه و مدرسه علمیه مهدیه شهرک پردیسان برای شرکت طلاب در انتخابات انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان  با اشاره به اینکه اخذ آرا در روز نخست فقط در مدرسه فیضیه انجام می‌شود، گفت: فردا در دو محل یادشده روند برگزاری انتخابات دنبال می شود.

وی اضافه کرد: تعداد طلاب واجد شرایط برای شرکت در این انتخابات 50 هزار نفر پیش بینی شده است و طلاب باید برای شرکت در انتخابات مدارک شناسایی طلبگی و همچنین کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

فرخ فال اضافه کرد: زمان پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات تا اذان مغرب و عشا است ولی در صورت استقبال طلاب این زمان یک ساعت قابل تمدید است.

وی با اشاره به اینکه شمارش آرا انتخابات در روز 22 اسفند ماه با حضور ناظران انجام می‌شود، یادآور شد: شمارش آرا به صورت دستی در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم زمان اعلام رسمی نتایج انتخابات را پایان اسفند ماه و قبل از فراسیدن تعطیلات عید اعلام کرد.

در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم 600 نفر از طلاب برای نامزدی ثبت نام کرده بودند که که 525 نفر از ایشان تایید صلاحیت شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»