Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه، برخوار در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 20 اسفندماه) اظهار کرد: از هیئت رئیسه مجلس انتظار دارم که اجازه مطرح کردن طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را در جلسه امروز بدهد.

وی افزود: آقای رئیس جمهور مگر شما در سفر استانی خود نگفتید که مشکل آب استان اصفهان را حل می‌کنید؟ آیا می‌دانید که کشاورزان این استان چه روزهای سختی را از سر می‌گذرانند؟

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: مردم این منطقه با نبود آب، کشت و شغل و درآمد دست و پنجه نرم می‌کنند، اکنون شما پاسخ بدهید؛ چگونه باید در این شرایط معیشت خود و خانواده‌هایشان را تأمین کنند؟

نماینده مردم شاهین‌شهر بیان کرد: کسانی که تا دیروز زکات می‌دادند، اکنون خود مستحق دریافت زکات هستند؛ اگر این مسئله را باور ندارید در این منطقه حضور بیابید و وضعیت مردم را از نزدیک مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر به نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم حقوق مردم را استیفا کنیم، باید جای خود را به دیگری داده و استعفا دهیم.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: از وزیر نیرو انتظار می‌رفت که بدون زمانبندی اجرای مصوبات آب را ارائه کند، اما تا به حال چنین نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر اذعان کرد: استاندار اصفهان بداند انتقال پساب از شهری به شهر دیگر امکان‌پذیر نبوده، کارشناسی نیست و مردم نیز اجازه چنین مسئله‌ای را نمی‌دهد.

وی افزود: باید هزینه افرادی که به دلیل مشکل کمبود آب نتوانسته‌اند به کشت بپردازند، پرداخت شود.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: در آستانه پایان سال قرار داریم، اما بسیاری از قول‌های رئیس جمهور، بانک مرکزی و معاونان آن درباره سپرده‌گذاران موسسات اعتباری محقق نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: چرا به مردم حقیقت را نمی‌گویید؟ از رئیس جمهور انتظار دارم که به جای بیان صحبت‌های حاشیه‌ای به سوالات مردم پاسخگو باشد؛ چرا برنج مصرفی عمده مستضعفین جامعه از ابتدای دوره ریاست جمهوری شما از 4هزار به 8هزار تومان افزایش پیدا کرده است؛ چرا گوشت مصرفی مردم از 23 هزار تومان به 45 هزار تومان رسید؟ با این تفاسیر باز می‌گویید که تورم تک رقمی است؟

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اگر روند رو به رشد بیکاری را نمی‌پذیرید از صاحبان کار بپرسید که طی 3 الی 4 سال گذشته چند نفر نیرو داشته و چند نفر را اخراج کرده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر افزود: سیاست فرقه‌سازی انگلستان با حمایت دلارهای نفتی عربستان با هدف تفرقه‌افکنی در جهان اسلام را محکوم می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که 14 هزار میلیارد تومان به یغما رفته از جیب فرهنگیان را پیگیری کند، شرکت گاز از جیب مردم دست بکشد و پول‌هایی که به نام آبونمان و خدمات برداشته را به آنها بازگرداند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والنتینا ماتوینکو» (Valentina Matviyenko) رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که آنچه غرب در خصوص نابودی روسیه در سر کی پروراند، تحقق پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص ادامه داد: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اضافه کرد: غرب مدت‌ها است رویای نابودی روسیه را در سر دارد؛ اما این رویا هرگز محقق نخواهد شد. روسیه یک کشور مستقل قدرتمند است که سیاست خارجی باز و مستقل خود را دنبال می کند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است. علیرغم تلاش های غرب برای انزوای مسکو به ویژه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اما آن ها هرگز نمی توانند کشورما را شکست دهند.

کد خبر 6091296

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است