Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@19:09:58 GMT

وزش باد شدید در اصفهان تا فردا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۷۳۱۳

وزش باد شدید در اصفهان تا فردا ادامه دارد

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید تا اواخر وقت دوشنبه در اکثر مناطق استان ادامه دارد.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان نشان می‌دهد وزش باد بسیار شدید امروز و فردا نیز برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

حسن خدابخش افزود: وزش باد در مناطقی مانند سمیرم، اردستان، نطنز و درمجموع در غرب استان افزایش می‌یابد و ممکن است به مناطق شرق استان نیز برسد؛ وزش بادهای شدید در مناطق شرقی استان احتمال ایجاد گردوخاک موقت و کاهش دید را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزش باد از اواخر وقت فردا کاهش می‌یابد و شرایط نسبتاً پایداری را در استان خواهیم داشت.

خدابخش تصریح کرد: شب سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان اصفهان صاف تا قسمتی ابری با گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: میانگین دمای اصفهان امروز ۲۱ درجه و فردا در خنک‌ترین ساعات به پنج درجه خواهد رسید. فردا گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و سردترین نقطه نیز میمه با یک درجه سانتی گراد زیر صفر است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در اردبیل

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است از دیروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۲ اردیبهشت) در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود. تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

در حال حاضر آسمانی صاف در اردبیل حاکم بوده و دمای هوا نیز ۱۰ درجه سلسیوس است؛ بیشینه دمای هوا در اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه سلسیوس و کمینه دما نیز ۴ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا