Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته در دیدار منچستریونایتد و لیورپول، اریک بایی به اشتباه یک گل وارد دروازه تیم خودشان کرد.

طرفداری- روز گذشته در چارچوب لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد و لیورپول به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ موفق شدند در این دیدار خانگی رقیب دیرینه خود را با نتیجه 2-1 مغلوب کنند.

با وجود اینکه شاگردان کلوپ نتوانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند، تک گل آنها روی اشتباه اریک بایی، مدافع منچستریونایتد به صورت گل به خودی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جاست تون ایت، یکی از کاریکاتوریست های مشهور فوتبالی عکسی راجع به این موضوع کشیده که در پایین مشاهده می کنید:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم

از دید دیوگو دالو، فاصله خط دفاع و هافبک منچستریونایتد منجر به دریافت شوت‌های متعددی می‌شود. 

طرفداری | مدافع پرتغالی منچستریونایتد مشکلی اریک تن هاخ آن را «مسخره» می‌داند را عامل لغزش‌های تیمش معرفی کرد. 

شب گذشته با دریافت 20 شوت مقابل بورنموث، منچستریونایتد بدترین رکورد تاریخش را به ثبت رساند. شیاطین سرخ طی فصل جاری 574 بار متحمل شوت‌های حریفانشان شده‌اند. با وجود این که بسیاری از منتقدان اریک تن هاخ به مشکل فضای بین مدافعان و هافبک‌های این تیم اشاره می‌کنند، از دید سرمربی منچستریونایتد، مشکل دریافت شوت یک انتقاد مسخره است، چراکه تیم تحت هدایت او یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد. به گزارش اتلتیک، دیوگو دالو پس از تساوی مقابل بورنموث، ضمن مخالفت با دیدگاه اریک تن هاخ، پیرامون مشکلات منچستریونایتد گفت:

ما باید این مشکل را حل کنیم. این یک واقعیت است که ما بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم. شاید ریسک‌های زیادی می‌کنیم و گاهی اوقات فاصله بین خط دفاعی و میانی ما بیش از حد زیاد می‌شود. به همین دلیل است که ضدحملات زیادی را دریافت می‌کنیم و دروازه‌مان بارها در معرض خطر قرار می‌گیرد. با این حال، ما به دنبال این هستیم که این را به عنوان یک فرآیند یادگیری تلقی کنیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم. ما باید در بازی‌های آینده با تمرکز و نظم بیشتری کار کرده تا از دریافت شوت‌های زیاد و موقعیت‌های گلزنی برای حریف جلوگیری کنیم.

منچستریونایتد در صورت برتری مقابل کاونتری سیتی در هفته آینده راهی فینال اف‌ای کاپ می‌شود. ملی‌پوش پرتغالی پیرامون این موضوع افزود:

 این یک فرصت عالی برای ماست و فینال اف‌ای کاپ جایی است که می‌خواستیم باشیم. تنها یک بازی مانده تا به آن‌جا برسیم و باید همان نگرش و انرژی را داشته باشیم که باید در طول این فصل داشته‌ایم. انگیزه باید وجود داشته باشد، چون می‌خواهیم به فینال رسیده و قهرمان شویم. این یک بازی بزرگ برای ما خواهد بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب جام، دل هوادارانمان را شاد کنیم.

منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!

تن هاخ: انتقادها به عملکرد دفاعی؟ مسخره است

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • سوپر سیو اندی رابرتسون و برگرداندن توپ از روی خط دروازه لیورپول پس از اشتباه فن دایک (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • وعده تاد بولی: به زودی بر اساس چارچوب لیگ برتر دستمزد خواهیم داد
  • تعویض پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در بین دو نیمه دیدار مقابل ساوتهمپتون (1996/4/13) / فیلم