Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم ابوی عباس پوریانی رئیس کل محاکم تهران در مسجد ارگ تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مراسم ترحیم ابوی عباس پوریانی رئیس کل محاکم تهران در مسجد ارگ تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این مراسم روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه در ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد ارگ تهران واقع در خیابان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان، درگذشت ابوی بزرگوار رئیس کل محاکم تهران را به وی و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: با توجه‌ به تقارن شب ۲۱ رمضان با شب ۱۳ فروردین و روز طبیعت  که روز شهادت حضرت علی علیه‌السلام نیز است برنامه ویژه‌ای در مسجد مقدس جمکران با حضور پیکرهای شهدای گمنام پیش‌بینی‌شده است، با توجه‌ به این‌ که در سال‌های قبل نیز شب ۲۱ رمضان مسجد مقدس جمکران بسیار پرجمعیت بود امسال جمعیت بیشتر نیز تجربه خواهیم کرد.

وی افزود:در سال‌های گذشته در شب ۲۱ رمضان بیش از یک میلیون نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضور داشتند و امسال شاهد هم‌زمانی آخرین روز تعطیلات نوروزی و موج بازگشت زائران و مسافران با شب ۲۱ رمضان و روز شهادت حضرت علی علیه‌السلام هستیم که قطعاً جمعیت بیشتری و ویژه‌تری را در این اماکن مقدس شاهد خواهیم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام مهمان مراسم شب قدر در مسجد جمکران
  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • حجت الاسلام علی نخعی معاون قضایی دادگستری کرمان شد
  • حجت‌الاسلام نخعی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم رضوی
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • افزایش ۲۵ درصدی گردشگری حلال در اندونزی
  • نظارت بر محاکم از اولویت‌های کاری سال جدید خواهد بود
  • رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان برکنار شده، اما مراسم معارفه سرپرست جدید برگزار نشد!
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود