Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «زوران مامیچ» سرمربی تیم فوتبال العین امارات، گفت: برای تیم استقلال و آقای شفر که روح فوتبال آلمان را در این تیم دمیده است احترام قائلیم ولی تیم العین نیز به دنبال کسب سه امتیاز دیدار فردا است.

به گزارش ایرنا، مامیچ امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا افزود: همه انتظار مسابقه سختی را در این گروه دارند و همه تیم های حاضر در مرحله مقدماتی تلاش می کنند تا با نمایشی خوب به مرحله بعدی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استقلال در بازی نخست کیفیت بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و ما هم می دانیم چگونه مقابل استقلال بازی کنیم و همچنین با فضای ورزشگاه آزادی نیز آشنا هستیم.
وی اظهار داشت: آماده هستیم که از بازی کردن در فضای این ورزشگاه لذت ببریم و امیدواریم دیداری خوب و جوانمردانه از هر دو تیم شاهد باشیم.
سرمربی تیم فوتبال العین درباره اینکه با توجه به دوکارته بودن برخی از بازیکنانش آیا نگران دریافت کارت زرد از سوی داور و محرومیت آنها برای بازی بعدی مقابل الهلال هست یا خیر؟ اظهار داشت: نمی خواهیم به دیدار بعدی فکر کنیم و امروز می خواهیم تنها به دیدار فردا و موفقیت مقابل استقلال بیاندیشیم.
مامیچ درخصوص حضور کایو مهاجم برزیلی تیمش در دیدار فردا، تاکید کرد که به دلیل مصدمیت امکان حضور او در دیدار فردا نیست.
وی درخصوص اینکه داوری در دیدار رفت به گونه ای بود که تیم العین پیروز این دیدار شد و آیا امکان دارد دوباره این اتفاق رخ دهد اظهار داشت: هدف ما بدون توجه به این مسال، موفقیت در دیدار پیش رو است.
همچنین «تسوکاسا شیوتانی» مدافع ژاپنی تیم العین در این نشست خبری،گفت: می دانیم که استقلال تیم قدرتمندی است ولی ما برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات می خواهیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
وی درباره حضور در ورزشگاه آزادی مقابل تعدای زیادی از هواداران استقلال گفت: سه سال قبل هم برای دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن در ورزشگاه‌ آزادی بودم و به این جو و فضا عادت دارم. البته در آن دیدار ذخیره بودم و به میدان نرفتم.
دیدار دو تیم استقلال تهران و العین امارات فردا دوشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
آخرین جلسه تمرین این دو تیم نیز امروز در ورزشگاه آزادی انجام می شود که تیم العین از ساعت 18 در زمین اصلی ورزشگاه حاضر خواهد شد و آبی پوشان استقلال نیز از ساعت 19 و 15 دقیقه آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار می کنند.
نماینده فوتبال کشورمان در گروه چهارم این مسابقات با یک پیروزی مقابل الهلال و دو تساوی ارزشمند در خانه الریان قطر و العین امارات با پنج امتیاز صدرنشین گروه چهارم هستند و العین نیز با سه تساوی در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029** 1701

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم