Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره (شصت و هشتمین دوره کوکی وان) بین المللی مربیگری تکواندو به میزبانی ایران از روز سه شنبه – 15 اسفندماه با حضور 272 مربی تکواندو (مرد و زن) از 5 کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان آغاز و امروز (شنبه) به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این دوره بین‌المللی عصر امروز (شنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمداسماعیل آذرپاد پیشکسوت تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، «هیون سانگ کیم» رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان، «سئونگ مین جئا» مدیر اجرایی کوکی‌وان، «هیونگ نام کوان»، «یویسانگ مون»، «جیانگ»، «یئون بو کیم»، «جیئونگ بئوم پارک» و «سئونگ ران سئول» مدرسین این دوره بین‌المللی مربیگری، محمد امین نامجو مسئول کمیته آموزش فدراسیون و 272 مربی حاضر در این دوره بین المللی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن ابراز رضایت از برگزاری این دوره گفت: خدا را شاکریم که در روزهای پایانی سال توانستیم با تلاش و همت همکاران خودم در فدراسیون این دوره بین‌المللی را برگزار کنیم. امیدوارم برگزاری این دوره و به کارگیری دانشی که کسب کردید در ارتقای سطح فنی تکواندوکاران کشورمان موثر باشد.

وی افزود: در این دوره شاهد حضور و تدریس رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان بودیم که این مهم را به فال نیک‌ می‌گیریم و قطعا این حضور مقدمه‌ای برای تعامل هرچه بیشتر این مرکز با فدراسیون تکواندو کشورمان خواهد بود. امیدوارم امری که سال‌ها به دنبال آن هستیم محقق و ایران به عنوان پایگاه آموزشی تکواندو توسط کوکی‌وان حمایت شود.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان تصریح کرد: ورزش زبان مشترک ملت‌ها است و باعث نزدیکی بیشتر کشورها می‌شود؛ امیدوارم تکواندو این زمینه را فراهم سازد تا با کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان تعاملات بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: برای جهانی شدن اصل‌های بسیاری تاثیرگذار است که یکی از آنها برگزاری دوره‌های بین‌المللی و بالا بردن دانش فنی و علمی مربیان است. امیدوارم بر دانش خود بیافزایید و مسئولیت بزرگی که دارید را بر دوش دارید به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

در ادامه رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان به سخنرانی در رابطه با اهمیت برگزاری این دوره‌ها پرداخت و از رییس و مسئولین فدراسیون تکواندو به واسطه برپایی این دوره تشکر کرد.

در پایان این مراسم نیز فدراسیون تکواندوی کشورمان با اهدا لوح یادبود از زحمات مدرسین کوکی‌وان در زمان برگزاری این دوره مربیگری تشکر و قدردانی نمود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور و به ۱۵ مربی برگزیده هدایایی از سوی کوکی وان اهدا شد. همچنین نمایندگان فدراسیون عراق از پولادگر و نامجو تقدیر به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با توجه به دشواری‌های دریافت این مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تعداد محدود این مراکز در سطح کشور، با تعاملات و پیگیری‌های انجام شده، مجوز راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا)، در اردیبهشت‌ماه از سوی مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دانشگاه شهرکرد اعطا شد.

وی افزود: نظر به سیاست‌های گسترش زبان فارسی در تمامی کشو‌رهای منطقه و جهان، دانشگاه شهرکرد با ایجاد و گسترش این مرکز، می‌تواند به یکی از محور‌های اصلی جذب و آموزش زبان فارسی به اتباع خارجی و دانشجویان بین‌المللی در استان و کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد

پیرعلی اضافه کرد: مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان فرصتی را فراهم می‌آورد که فارسی‌آموزان برای دستیابی به اهداف شغلی و ادامه تحصیل در ایران، زبان فارسی را در زمانی کوتاه یاد بگیرند. در انتهای هر دوره به زبان‌آموزان مدرک بین‌المللی ارائه می‌شود که مورد تأیید وزات علوم، تحقیقات و فناوری ایران است.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ دانشجوی بین الملل در دانشگاه شهرکرد مشغول به تحصیل هستند و دانشگاه شهرکرد در تلاش است که با ارائه خدمات مناسب پذیرای تعداد بیشتری از دانشجویان بین الملل در آینده باشد.

پیرعلی بیان داشت: سایر دانشگاه‌های استان و کشور هم می‌توانند از خدمات مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهرکرد بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد