Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آلبوم موسیقی «کنتُ کنزا» به آهنگسازی مصباح قمصری و همخوانی هانیه کیان اوایل سال ۹۷ روانه بازار موسیقی خواهد شد. این آلبوم دارای ۷ قطعه با نام‌های «مقدمه»، «نبرد خدایان»، «تا مرگ»، «هوش دار»، «چشم آتش»، «شبی بود» و «جام جان» است.

در قطعات «نبرد خدایان» و «تا مرگ» از سروده‌های خود قمصری استفاده شده و سایر اشعار آلبوم متعلق به بزرگانی چون مولانا و شیخ بهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار دوازده سیم، گیتار باس، پیانو، کلارینت، سازهای کوبه ای، صداسازی و سینتی سایزر این آلبوم را مصباح قمصری انجام داده و میکس و مسترینگ آلبوم نیز توسط خود او انجام شده است. ضمن این‌که هانیه کیان نیز به عنوان همخوان در این آلبوم مصباح قمصری را همراهی می‌کند.

قمصری که پیش از این فضای موسیقی خود را در آلبوم هایی نظیر «لمس» و« بازگشت به آتش» معرفی کرده بود این بار «کنت کنزا» را در سبک متفاوتی ارایه داده است. این مجموعه در بهار سال جدید به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی

خوانندگان موسیقی ایران خود را برای آغاز اجراهای اردیبهشت آماده می‌کنند؛ اجراهایی که بیشتر آنها در بخش موسیقی پاپ روی صحنه خواهند رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اردیبهشت بی‌شک یکی از بهترین ماه‌های سال است. ماهی که در سال 1403 از فردا آغاز می‌شود. به طبع در این ماه شاهد برگزاری کنسرت‌های بسیاری خواهیم بود.

یاسینی رکورددار کنسرت در سال 1402 / در مسیر همایون یا یگانه

در بخش موسیقی پاپ بسیاری از خوانندگان روی صحنه می‌روند و در بخش موسیقی‌های ایرانی هم اجراهایی را شاهد خواهیم بود. در ادامه لیستی از کنسرت‌هایی که در اردیبهشت روی صحنه خواهند رفت را می‌بینید:

2 اردیبهشت / علیرضا طلیسچی / برج میلاد

3 اردیبهشت / مجید رضوی / سالن میلاد

4 اردیبهشت / بهنام  بانی/  سالن میلاد

5 اردیبهشت / روزبه بمانی / سالن میلاد
5 اردیبهشت / حامیم / اسپیناس

6 اردیبهشت / بابک جهانبخش / برج میلاد
6 اردیبهشت / موسیقی هوران / تالار وحدت

 7 اردیبهشت / آرش و مسیح / برج میلاد
7 اردیبهشت / فرزاد فرزین / اسپیناس  

9 اردیبهشت / مصطفی راغب / سالن میلاد

10 اردیبهشت /  معین  زندی / سالن میلاد
10 اردیبهشت / حشمت رجب زاده / تالار  وحدت

12 اردیبهشت / ناصر زینلی/ اسپیناس

13 اردیبهشت / مجید  رضوی / سالن میلاد
13 اردیبهشت/  وحید اسدی / تالار  وحدت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی
  • سری آ به زودی جای لالیگا را در رتبه دوم رنکینگ یوفا می‌گیرد
  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد