Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:09:36 GMT

خسروی: یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال آسیا رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۸۵۴۱

خسروی: یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال آسیا رخ داد

رکنا: سخنگوی کانون داوران فوتبال ایران می گوید علاوه بر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال، حتی کمیته اخلاق نیز می تواند به مسئله قضاوت دوباره داور مالزیایی ورود کند.

علی خسروی ، کارشناس داوری فوتبال ایران با اعلام تعجب از داوری دوباره بن یعقوب داور مالزیایی دیدار استقلال Esteghlal و العین امارات گفت: این اتفاق یکی از عجیب ترین اتفاقاتی است که در فوتبال آسیا می افتد و انتخاب بن یعقوب برایقضاوت Judgment دیدار تیم های الهلال و الریان نشان می دهد دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ اهمیتی به اشتباهات و در پی آن اعتراض ها نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او ادامه داد: اکنون باید فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قدم پیش بگذارد و نمی دانم چرا اتفاقی نمی افتد. اگر داوری ایرانی این نوع قضاوت را به انجام می رساند نیم فصل محروم می شد اما می بینیم که علیرغم اعتراض ها پس از دیدار هفته سوم، داور مالزیایی باز هم به قضاوت می پردازد و جالب اینکه باز هم دیداری از گروه اول این رقابت ها (یعنی رقبای استقلال) را سود خواهد زد. 
کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: کاملا مشخص بود که داور در دیدار برابر استقلال فقط به دنبال پنالتی بود تا بازی را با امتیاز به پایان برسد. بن یعقوب پس از این اتفاق در صفحه شخصی خود از ایرانی ها عذر خواهی کرد هرچند بلافاصه آن پست را حذف کرد. نمی دانم اکنون چرا کمیته داوران پیش قدم نمی شود و اعتراض نمی کند. 
خسروی در پایان گفت:داورانی مانند کیم یونگ جو در جام جهانی 2002 کره، گراهام پل Bridge داور انگلیسی به خاطر یک اشتباه کوچک ازآن تورنمنت کنار گذاشته شدند و اکنون فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید در این باره اعتراض کنند. حتی به نظر من کمیته اخلاق می تواند به این موضوع ورود کند و در این باره به تحقیق بپردازد و البته اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

 آزمون درجه داوری (JB) آسیا در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار گردید. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان قم هم علیرضا جانقربان توانست در بخش کومیته به این مهم دست یابد.

خاطر نشان می‌شود مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد