Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@13:30:43 GMT

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی دام

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۸۵۶۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در ایین افتتاح کشتارگاه صنعتی گلپایگان گفت:این کشتارگاه اولین کشتارگاه صنعتی غرب استان اصفهان است و راه اندازی این کشتارگاه در جهت بهداشت تغذیه ای مردم غرب استان نقش مهمی دارد.

حسن رکنی افزود: این کشتارگاه به مساحت حدود هزار و 500 متر مربع  با 100 میلیارد ریال هزینه  در زمینی به وسعت 4 هکتار  ساخته شده و در حال حاضر ظرفیت کشتار روزانه  ان 500 راس دام سبک و 50 راس دام سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 85 میلیارد ریال هزینه ساخت این کشتارگاه را بخش خصوصی و 15 میلیارد ریال دیگر ان از طریق اعتبارات دولتی تامین کرده اند.

وی  با اشاره به تامین مواد پروتئینی شب عید و ایام نوروز 97 گفت: گوشت گرم به اندازه کافی درسطح کشور تولید شده است و وزارت جهاد کشاورزی امادگی دارد در ایام نوروز که در کشور و خصوصا در شهرهای گردشگری که مسافران زیادی از انها بازدید می کنند مصرف مواد پروتئینی درانها افزایش می یابد با توزیع مویرگی مواد پروتئینی گوشت و مرغ گرم این شهرها و مسافران را تامین کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری