Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل جاده‌ای ایران، فعالان در این بخش با ارسال نامه‌های جداگانه به رئیس مجلس، ضمن ابراز رضایت از برنامه‌ها و اقدامات وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم، خواستار ابقا و ادامه فعالیت‌های وی با ارائه رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس  شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان مؤسسات و شرکت‌‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشور، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران و استان‌های خراسان رضوی ، شمال غرب کشور، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، گلستان و اردبیل،  اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل بار کشور، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و‌ مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان اصفهان، کانون حمل‌ونقل کالای اصفهان و سایر فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا، مسافر و بین‌المللی طی نامه‌های جداگانه به‌عنوان  دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، بر امر حمایت، مساعدت و تلاش‌های دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی از تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی و بخش خصوصی حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت پیشبرد اهداف حمل‌ونقل و بهبود وضع معیشت رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی حمایت همه‌جانبه خود را از این مدیر شایسته و وزیر مدبر و کاردان اعلام کرده و از رئیس مجلس، درخواست کردند با ارائه رأی اعتماد به آخوندی ، برنامه‌های زیرساختی و بنیادی در بهبود وضعیت حمل‌ونقل به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تداوم یابد و آینده روشنی برای شاغلان و شرکت‌ها و مؤسسات در این حوزه ترسیم گردد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد که جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است. حسینی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

کد خبر 6085510

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد