Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیستمین روز اسفند ماه با ۵۶۶ واحد اُفت به پله ۹۶ هزار و ۲۸ واحدی سقوط کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۹۹ واحد اُفت به پله ۹۶ هزار و ۲۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۷۳۵ هزار ۲۹۹ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون و ۱۰۶ هزار ریال در بیش از ۸۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۸۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۷۲۱ واحد، شاخص بازار اول با ۴۷۵ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۷۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۹۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۲۳ واحد کاهش همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز مدیریت صنعت شوینده، سایپا دیزل با روند رشد و نماد‌های سایپا، زامیاد، ایران خودرو، سرمایه گذاری شفا دارو، ماشین سازی اراک با روند کاهشی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با اُفت بیش از ۳ واحدی، به پله ۱۰۸۰ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۳۲ هزار و ۵۰۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳ میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال در بیش از ۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، توکاریل، گروه صنایع کاغذ پارس و گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با روند صعودی و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان صنعت روی زنگان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با روند نزولی و به کار خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید