Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، پردیس بزرگ سینمایی بهمن سنندج مملو از جمعیتی است که با دل هایی بزرگ برای بر آورده کردن آروزهای کوچک کودکان یتیم و نیازمند شهرشان آمده بودند، کودکانی که شاید سال ها در حسرت داشتن یک دوچرخه، یک دست لباس مناسب، یک میز تحریر یا رایانه و کمک هزینه تحصیلی می سوختند.
اقشار مختلف از زن، مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال در این جشن که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ترتیب داده شده بود حضور داشتند، هر کس می خواست سهمی در شاد کردن دل کودکی داشته باشد و بارقه های امید را در آستانه سال نو در دل های کودکان نیازمند زنده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشن درخت آرزوها عنوان جشنی بود که در راستای بر آورده کردن رویاهای کودکان یتیم کردستانی با مشارکت جمعی از خیرین، نیکوکاران، هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان برای دومین سال متوالی در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.
درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمند بود که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه ابی نوشته شده و کودکان از خیرین خواسته بودند با دست های سخاوتمند شان، آرزوها را بر آورده کنند.
در این جشن خیرین و نیکوکاران از هر قشر و در هر سنی به روی سن رفتند و هر کدام یک آرزو را از شاخه درخت جدا کرده و پس از قرائت نامه، وعده کردند بسرعت آن را بر آورده کنند و بودند کسانی که در همان لحظه آرزوی نگارنده نامه را برآورده کردند.
موضوعی که در این جشن بیشتر از همه جلب توجه می کرد شور و شوق وصف نشدنی کودکان و نوجوانان برای رفتن بر روی سن و بر آورده کردن آرزوی همسن و سالان شان بود.
هیژا و روژان برادر و خواهری که قلک های خود شکسته بودند تا در روزهای پایانی سال، آرزوی 2 همنوع و همسن و سال خود را برای ورود به سال نو بر آورده کنند.
این برادر و خواهر با دستان کوچک خود نامه ها را باز کرده، خواندند و قول دادند با پس اندازهای خود و کمک والدین آرزوی دو کودک یتیم که یکی داشتن تلویزیون، یخچال و فرش و دیگری دوچرخه بود را بر آورده کنند.
کانی پول توجیبی ماهیانه خود را با کودکی یتیم تقسیم کرد، آیناز قول تهیه کتابخانه و میز تحریری را به یکی از همسن و سالانش داد که از انجام تکالیفش بر روی زمین خسته شده بود.
متین قول داد برای یکی از این کودکان که آرزویش داشتن ماشین لباسشویی برای مادرش بود را با پس اندازهای خود تهیه کند، امیررضا قول تهیه دوچرخه و یکسال کمک مالی به یکی از دیگر از این کودکان یتیم را داد.
در این میان کودکی که از نظر جسمی و قدرت تکلم دارای مشکل بود به روی سن آمد، یکی از آرزوها را باز کرد داشتن کامپیوتر آرزویی بود که توسط وی برای دوست همسال برآورده شد.
وی با وجود اینکه به سختی می توانست صحبت کند اما به مناسبت روز مادر از مادر خود تقدیر و به او تعظیم کرد و این کار وی به اندازه ای زیبا بود که تمام حاضران را تحت تاثیر قرار داد.
در این جشن مسئولان، هنرمندان و اهالی رسانه نیز از قافله عقب نماندند و هر کدام با دستان مهربان خود به نوعی سهم خود را در شاد کردن دل های کوچک کودکان ییتم ادا کردند.
اینها فقط قطره ای کوچک از دریای بیکران کمک های خیرین و نیکوکاران کردستانی بود که در پردیس سینمایی بهمن سنندج به کودکان یتیم و نیازمند اهدا شد.
در این آیین جشن، 160 آرزو از شاخه درخت جدا شد، 60 مورد از این آرزوها همان جا توسط خیرین برآورده شد و قول برآورده شدن 100 مورد دیگر نیز توسط خیرین و نیک اندیشان و مسئولان استان کردستان داده شد.
درخت آرزوی کودکان یتیم کردستانی هزار شاخه داشت که به هر شاخه یک آرزو وصل بود که قرار است با همت خیرین و نیکوکاران این آرزوها تا پایان امسال و قبل از فرا رسیدن سال نو برآورده شود.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و حدود هفت هزار نفر از این تعداد را کودکان یتیم زیر 15 سال تشکیل می دهند که توسط 13 هزار و 350 حامی حمایت می شوند.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم

طرفداری| چند ملی‌پوش فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از تیم ملی فوتسال ایران حمایت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کردند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضاییان ملی‌پوشانی هستند که در این فیلم برای شاگردان وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری