Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت با بیان اینکه محوریت اردوی راهیان نور امسال«راه خوش‌عاقبت» است، گفت: اردوی راهیان نور دانشگاه اصفهان به نام «در پناه رمل‌ها» نامگذاری شد. محمدحسن سیوندیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار کرد: امسال بیست و چهارمین دوره اردوی راهیان نور دانشگاه اصفهان با حضور حدود ۴۵۰ نفر از دانشجویان در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار و زائران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیوندیان با اشاره به نام‌گذاری اردوی دانشگاه اصفهان به نام «در پناه رمل‌ها» تأکید کرد: با توجه فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آینده جوانان و اینکه آینده کشور به دست جوانان رقم می‌خورد محوریت اردوی راهیان نور «راه خوش‌عاقبت» در نظر گرفته شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت این موضوع اجرا خواهد شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در طول اردو خادمین، راویان و روحانیون کاروان به تبیین سه مؤلفه ارتباط با خدا، دشمن‌شناسی و خوب درس خواندن همچون شهدای گران‌قدر که با بصیرت یاور، ولی امر خود شدند و کشور را از پیچ‌های حساس عبور دادند، پرداختد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور دانشجویی فرصت مغتنمی برای دانشجویان است تا در کنار تحصیل رشته‌های تخصصی، چند روزی را با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور  از نزدیک با رشادت‌ها و خاطرات و دلاورمردی‌های شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس آشنا شده تا همچون شهدا برای حفظ ارزش‌های کشور تلاش کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در پایان عنوان کرد: دانشجویان در طول این اردو از مناطق عملیاتی فکه، فتح المبین، شلمچه، طلائیه، دوکوهه، اروندکنار، شرهانی  بازدید  کردند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟