Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@11:05:49 GMT

حسن روحانی درگذشت دکتر علی اصغر خدادوست را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۹۰۴۲

حسن روحانی درگذشت دکتر علی اصغر خدادوست را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت دانشمند نیکوکار، جراح زبردست و چهره درخشان علمی ایران و جهان، دکتر«علی‌اصغر خدادوست» را تسلیت گفت. 

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس جمهور در پیامی درگذشت دانشمند نیکوکار، جراح زبردست و چهره درخشان علمی ایران و جهان، دکتر«علی‌اصغر خدادوست» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند نیکوکار، جراح زبردست و چهره درخشان علمی ایران و جهان، دکترعلی‌اصغر خدادوست، موجب تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد نامدار چشم پزشکی و پیوند قرنیه؛ با روحیه معنوی، نگاه انسانی و تبحری ممتاز، روشنایی بخش دیدگان بسیاری ازهموطنان و مردم نقاط مختلف جهان بود و با ارائه خدمات ارزشمند و خیرخواهانه و کسب افتخارات بزرگ بین المللی، نامی ماندگار و نیک از خود و فرهنگ دانش گستر ایران عزیز، در تاریخ پزشکی جهان برجای گذاشت.

یقیناً آثار گرانبهای علمی و درس های معنوی به یادگار مانده از ایشان ، الهام بخش دانش پژوهان امروز و آیندة کشور خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به جامعه پزشکی کشور، شاگردان، علاقه مندان و دوستداران، مردم شریف استان فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا گفت: سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا و افتتاح یک یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در این کشور که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های قبل درگیر یکسری مسائل سیاسی با برخی کشورهای غربی بودیم اما از بسیاری از همسایگان و کشورهایی که مقداری آنطرف‌تر از همسایگان ما هستند غافل شدیم؛ اینکه رئیس جمهور رئیسی بعد از ۱۶ سال به سریلانکا سفر کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و تاکید رئیس جمهور بر در  اولویت قرار داشتم ارتباط با کشورهای همسایه گفت: سیاست اعلامی از سوی رئیس جمهور مبنی بر اینکه با همسایگان‌مان خویشاوند هستیم سیاستی کلیدی و خوب است و سفرهای اخیر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا در این راستا تعریف می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حال انجام کارهای بزرگی در حوزه‌های برق، نیروگاه و سد سازی در سریلانکا است و هم آنچه که هم مقامات سریلانکا و هم ما در ایران انتظار داریم این است دو کشور رابطه‌ای پایدار و مستحکم داشته باشد. سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

درخشان با بیان اینکه «امیدوارم سفر رئیس جمهور به سریلانکا فواید بسیاری برای دو کشور داشته باشد»، عنوان کرد: اشتراکات فرهنگی میان مردم دو کشور می‌تواند به عنوان یک عامل استحکام بخش به روابط دو کشور باشد؛ همچنین توانایی ما در حوزه‌های مختلف فنی، عمرانی و دانشگاهی عامل دیگری برای نزدیکی ملت‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا