Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک سبزدشت که هیچ نماینده‌ای در شورای اسلامی شهرگلستان ندارد به نوعی با مشکلات موجود به حال خود رها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علی اقبالی طی یادداشتی بیان داشت: در انتخاب پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در شهرگلستان نمایندگان مختلفی از دل مردم به این شورا راه پیدا کردند، اما نکته قابل توجه در این دوره عدم انتخاب نماینده‌‌ای از شهرک سبزدشت برای ورود به شورای اسلامی شهرگلستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مردم واکنش چندانی به این موضوع نداشتند و  نسبت به اینکه شخصی از شهرک سبزدشت در شورای اسلامی شهرگلستان حضور ندارد نارضایتی خاصی از خود بروز ندادند، اما با گذشت چند ماه از آغاز فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی، مردم متوجه عدم توجه کافی به سبزدشت شدند، که این امر سبب نارضایتی ساکنین این شهرک شد.

گفتنی است که عدم رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر، روشنایی خیابان‌های اصلی سبزدشت و تشدید ترافیک خیابان اصلی شهرک سبزدشت از جمله مواردی است که موجب نارضایتی شهروندان این منطقه از عملکرد دوره پنج شورای اسلامی شهرگلستان شده است.

با گذشت بیش از یک هفته از آغاز طرح استقبال از بهار هنوز هیچگونه اقدامی جهت بهسازی معابر و ترمیم آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرک که وضعیت نامناسبی دارند، صورت نگرفته است و به نوعی می توان گفت که هیچگونه توجهی به شهرک سبزدشت در شورای اسلامی شهرگلستان نمی شود.

این درحالی است که در صورت حضور یا عدم حضور شخصی از یک محله در شورای اسلامی یک شهر نباید تفاوتی در روند توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر به مناطق مختلف شهر صورت بگیرد و نارضایتی شهروندان ساکن در سبزدشت کاملاً منطقی به نظر می رسد.

حال باید دید که در فاصله کم‌تر از ده روز تا پایان سال 96 طرح استقبال از بهار مجموعه مدیریت شهری گلستان به سبزدشت نیز خواهد آمد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است