Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@23:37:09 GMT

تعلیق قابلیت گیف از استوری!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۳۹۵۷۲

تعلیق قابلیت گیف از استوری!

ایتنا - اینستاگرام و اسنپ چت تحت تاثیر یک تصویر متحرک نژادپرستانه به طور موقت افزودن این قابلیت به استوری‌های خود را حذف کردند.


دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت که در سال‌های اخیر در رقابت تنگاتنگی با هم  به سر می برند، قابلیت‌های مشابهی را به پلت‌فرم خود افزوده‌اند و بدین ترتیب کاربران و طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، یکی از این قابلیت‌های مشابه، امکان افزودن تصاویر متحرک ( Gif)  به استوری بود که حالا طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی تک کرانچ، این دو غول شبکه اجتماعی به خاطر یک تصویر متحرک با محتوای نژادپرستانه، قابلیت افزودن Gif به استوری‌های خود را به حالت تعلیق درآوردند.

این بدان معناست که کاربران هم اکنون قادر نخواهند بود تصاویر متحرک ذخیره شده برروی گوشی خود را به عنوان استوری در اینستاگرام یا اسنپ چت بگذارند.

یکی از کاربران توییتر یک تصویر اسکرین شات از  Gifای گذاشت و کِوین سیستروم - موسس اینستاگرام - را در آن tag کرد تا وی را از محتوای نژادپرستانه و نامناسب آن مطلع کند. وی همچنین از این شبکه اجتماعی درخواست که سریعا موضوع را پیگیری کرده و آن را از پلت‌فرم خود حذف کند. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و از آنجایی که همواره انگشت اتهام گروه‌های سیاسی، احزاب و فرقه‌های قومیتی به سمت و سوی شبکه های اجتماعی می‌رود، اینستاگرام و اسنپ چت بلافاصله قابلیت افزودن تصاویر متحرک Gif  به استوری‌های خود را حذف کردند تا از عواقب این مساله جلوگیری بعمل بیاورند.

طبق قوانین مرسوم در شبکه‌های اجتماعی، انتشار هر نوع محتوای نامناسب، غیراخلاقی، مجرمانه، تحقیر آمیز و نژادپرستانه در پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی ممنوع است.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئویی از یک کارگر باربری این ورز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود. این کارگر در حال حمل یک یخچال سنگین وزن دیده می‌شود و طبیعتا برای این کار مزدی بالاتر از کارگری دریافت نمی‌کند. 

برخی کاربران با اشتراک این عکس از صولت مرتضوی، وزیر کار خواستند این ویدئو را ببینید تا سختی‌های شغل کارگران را بیشتر درک کنند.

منبع: برترین‌ها

tags # حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!