Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «فیلم مثل پروانه روی قلب» در بخش فیلم‌های انگلیسی با 8 فیلم کوتاه غیر کانادایی (انگلیسی) به رقابت می‌پردازد. قرار است نتایج این رقابت روز ۲۰ اسفند مصادف با ۱۱ مارس ۲۰۱۸ اعلام شود.

این پویانمایی در ۱۲ دقیقه داستان مردی را روایت می‌کند که با ساز جادویی خود می‌تواند هزار و یک دختر را به پروانه تبدیل کند، او می‌تواند با بال‌های جادویی پروانه‌ها پرواز کند اما عاشق هزار و یکمین دختر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره بیست و یکم مونترال کودکان در بخش‌های رسمی، فیلم کوتاه‌، فیلم انگلیسی، استاپ موشن‌، انیمیشن از سوی 4 داور بزرگسال و ۴ داور ۱۱ و ۱۲ ساله قضاوت و داوری می‌شوند.

این جشنواره با ارایه بهترین‌های سینمای کودک جهان این فرصت را مهیا می‌کند تا آنها با تماشای فیلم درک درستی از فرهنگ‌ها، سنت‌ها و تجربه‌هایی که ممکن است برای آن‌ها جالب باشد، پیدا کنند و از سینما به عنوان ابزاری برای تحریک کنجکاوی کودکان و نوجوانان، ترویج تفکر انتقادی و گفتگوهای روشن‌فکرانه بهره ببرند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان مونترال کانادا ۲۱ سال است که به صورت یک ویترین بر تولیدات بین‌المللی برای کودکان و نوجوانان در سنین مختلف متمرکز است و معتقد است آموزش کودکان و نوجوانان روح کنجکاوی آنها را صیقل می‌دهد.

این جشنواره کودکان را با تجربیات جدید آشنا می‌کنند تا مناظر ناشناخته را کشف کنند و شخصیت‌های متفاوت را دوست داشته باشند.

جشنواره مونترال کانادا که از ۱۲ اسفند آغاز شده است روز ۲۰ اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۳۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت