Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد:همه توزیع کنندگان تخم مرغ های تنظیم بازاری موظف اند این کالا را به صورت سالم تحویل مشتری دهند و این شرکت تخم مرغ های شکسته را پس می گیرد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: همه توزیع کنندگان تخم مرغ های تنظیم بازاری موظف اند این کالا را به صورت سالم تحویل مشتری دهند و این شرکت تخم مرغ های شکسته را پس می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید ورناصری تاکید کرد:مردم می توانند مشکلات و یا شکایت خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۷۷۲۴۱۰ به اداره کل بازرسی شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران