Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:40:13 GMT

تذکر نماینده شاهین شهر به روحانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۰۴۵۵

تذکر نماینده شاهین شهر به روحانی

نماینده مردم شاهین‌شهر با بیان اینکه بیکاری رو به افزایش است،گفت: آقای روحانی! ایجاد شغل جدید پیشکش، بیایید شغل‌های باقیمانده را حفظ کنید.

خبرگزاری تسنیم: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس، امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) در نطق میان‌دستور در صحن علنی قوه مقننه با اشاره به مشکلات آب در استان اصفهان، خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی شما در سفر به استان اصفهان مگر نگفتید مشکل آب این استان را حل می‌کنید؟ آیا می‌دانید کشاورزان استان اصفهان چه روز‌های سختی را می‌گذرانند؟ آیا می‌دانید کشاورزان با نبود آب، کشت و نبود شغل، دیگر هیچ درآمدی ندارند؟

وی با بیان اینکه حقیقت این است که کسانی که تا دیروز ذکات‌دهنده بودند امروز مستحق گرفتن ذکات شده‌اند، افزود: بیایید راهکاری برای این مشکل بیابید؛ ما نمایندگان استان اصفهان موضوع آب را در مجلس رصد می‌کنیم و اگر زمانی به این نتیجه برسیم که نمی‌توانیم حقوق مردم را استیفاء کنیم حتما باید جای خودمان را به دیگران بدهیم و از این سمت استعفا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: در حالی به ایام پایانی سال ۹۶ نزدیک می‌شویم که بسیاری از قول‌های رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی درباره سپره‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و همچنین پدیده شاندیز هنوز تعیین تکلیف نشده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار است که به جای پرداختن به مطالب حاشیه‌ای با هدف انحراف افکار عمومی از مطالبات اساسی مردم صورت می‌گیرد به سوالاتی که مردم از ما می‌پرسند پاسخ دهد که چرا قیمت برنج از ۴ هزار به ۸ هزار و قیمت گوشت از ۲۳ هزار تومان به ۴۵ هزار تومان افزایش یافته است؟

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری رو به افزایش است، تصریح کرد: آقای روحانی ایجاد شغل جدید پیش‌کش، بیایید شغل‌های باقیمانده را حفظ کنید.

حاجی‌دلیگانی در بخش پایانی نطق خود اظهار داشت: سیاست فرقه‌سازی لندن با حمایت دلار‌های عربستان با هدف تفرقه در جهان اسلام محکوم و توطئه‌ای نخ‌نما شده است. از دستگاه دیپلماسی انتظار است از حقوق حقه مردم ایران دفاع کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003KCI

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست