Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شکست ناپذیر ارنستو می‌تواند آماری تاریخی از خود برجای بگذارد.

طرفداری - بارسلونا با پیروزی شب گذشته‌اش در خانه مالاگا به ثبت دو رکورد دیگر نزدیک شد.

به گزارش mundodeportivo، بیست و هشتمین هفته لالیگا نیز سپری شد و تیم والورده هنوز شکستی متحمل نشده است. تیمی که فصل را با دو باخت به رئال مادرید در سوپرکاپ اسپانیا شروع کرد، حالا به جز یک باخت بی تاثیر در کوپا دل ری مقابل اسپانیول، هرگز طعم تلخ شکست را نچشیده و مطابق انتظار می‌رود تا رکوردهایی تاریخی را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب هفت هفته آخر فصل گذشته لالیگا، بارسلونا اکنون 35 بازی متوالی است که در لیگ شکست نخورده است. جالب اینجاست که آخرین باخت این تیم مقابل مالاگایی رقم خورد که شب گذشته حرفی برای گفتن نداشت. تیم والورده پیشتر از رکورد شکست ناپذیری تیم گواردیولا عبور کرده بود و حالا فاصله‌ای با ثبت یک رکورد تاریخی در زمینه شکست ناپذیری در لالیگا ندارد. در حال حاضر این رکورد متعلق به رئال سوسیداد طی فصل‌های 1978/79 و 1979/80 با 38 هفته متوالی نباختن در لالیگاست و این یعنی تیم والورده تنها به نباختن در چهار بازی دیگر نیاز دارد تا این رکورد را بشکند.

اما دیگر رکوردی که در دسترس این تیم است، شکست ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه لالیگاست. در حال حاضر بهترین رکورد از نظر نباختن در بازی‌های متوالی خارج از خانه لالیگایی متعلق به تیم پپ گواردیولا در فصل 2010/11 است که در 16 بازی شکست نخورد. تیم والورده هم اکنون 15 بازی متوالی است که در خانه حریفان شکست نخورده و در صورتی که در سانچز پیسخوان هم نبازد، با این رکورد برابری می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)

تعداد بازی های پپ گواردیولا به عنوان سرمربی منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس به عدد 300 رسیده است.

دانلود (27.5MB)

دیگر خبرها

  • خطای ناچو علیه رئال: گل مساوی مردود شد (عکس)
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود