Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست از وزارت جهاد کشاورزی، «حمید ورناصری» در پی انتشار اخباری مبنی بر تعویض نکردن تخم مرغ‌های شکسته در طرح تنظیم بازار از سوی توزیع کنندگان، گفت: مردم می توانند مشکلات و یا شکایات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 88772410 به اداره کل بازرسی شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت هر شانه تخم مرغ وارداتی با قیمت 126 هزارریال برای مصرف کنندگان در شبکه های توزیع، سازمان میادین، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف محلی سراسر کشور در حال عرضه است و واردات تخم مرغ تا زمان متعادل شدن بازار ادامه دارد.
همچنین هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد به قیمت 58 هزار ریال به فروشندگان عرضه می شود و با نرخ 62 هزار ریال به دست مصرف کنندگان می رسد.
قیمت هر کیلوگرم لاشه گوشت گوساله منجمد 230 هزار ریال و هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم با قیمت 330 هزارریال برای مصرف کنندگان در مراکز مختلف توزیع میادین، فروشگاه های زنجیره ای و صنف بسته بندی گوشت عرضه می شود.
شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی و عرضه آنها برای جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار را برعهده دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،سرانه مصرف ماهی برای هر فرد در ایران ۱۲ کیلوگرم در سال است. از سویی آمار‌ها نشان می‌دهد در کشور‌های توسعه یافته هر فرد بین ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم در سال از آبزیان استفاده می‌کند.

 کارشناسان معتقدند علاوه بر قیمت و تنوع ماهی، آشنایی با نحوه پخت آن هم در میزان مصرف آبزیان موثر است. به همین منظور دوره آموزشی طبخ ماهیان در مهاباد برگزار شد.  

بررسی مشکلات پرورش‌دهندگان ماهی و همچنین حمایت‌های تسهیلاتی در این حوزه از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول