Web Analytics Made Easy - Statcounter


ویرایش جدید کتاب «اجوبه الاستفتائات» پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای منتشر شد.

به گزارش امتداد نیوز،  به همت انتشارات انقلاب اسلامی ویرایش جدید کتاب «اجوبة الاستفتائات» پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) چاپ و روانه بازار نشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب به پرسش‌های شرعی درباره‌ی احکام تقلید، احکام طهارت، احکام نماز، احکام روزه، احکام خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر، کسب‌های حرام، شطرنج و آلات قمار، موسیقی و غنا، رقص، دست زدن، فیلم و عکس نامحرم، آنتن‌های ماهواره‌ای، تئاتر و سینما، نقاشی و مجسمه‌سازی، سِحر و شعبده و احضار ارواح و جن، بخت آزمایی، رشوه، مسائل پزشکی، تعلیم و تعلم و آداب آن، حقوق چاپ تالیف و کارهای هنری، تجارت با غیر مسلمان، کار کردن در دولت ظالم، لباس شهرت و احکام پوشش، تقلید از فرهنگ غربی، مصرف دخانیات و مواد مخدر، تراشیدن ریش، حضور در مجلس معصیت، دعانویسی و استخاره، احیاء مناسبت‌های دینی، مسائل متفرقه تجارت، احکام ربا، حق شفعه، اجاره، ضمان، رهن، شرکت، هبه، دین و قرض، صلح، وکالت، صدقه، عاریه و ودیعه، وصیت، غصب، حجر و نشانه‌های بلوغ، مضاربه، احکام بانک‌ها، قوانین و مقررات دولتی، وقف و احکام قبرستان و… مطابق با فتاوای رهبر معظّم انقلاب اسلامی پاسخ داده شده است.

هنگام خرید این کتاب به متن زردرنگ «ویرایش جدید» در روی جلد و عطف کتاب دقت نمایید.   

true برچسب ها : استفتاء انتشارات انقلاب اسلامی کتاب و کتابخوانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد