Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@03:30:22 GMT

زهرا احمدی­ پور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۲۳۸

زهرا احمدی­ پور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی شد

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی زهرا احمدی­ پور را به سمت رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی زهرا احمدی­ پور را به سمت رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، توانایی، تجارب مدیریتی و سوابق علمی سرکار عالی، در اجرای ماده(9) اساسنامه مرکز و به موجب این حکم به عنوان«رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی» منصوب می­شوید.

انتظار دارد با همفکری و همکاری اساتید و صاحب­نظران مراکز آموزشی و پژوهشی و بهره­گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان آن مرکز زمینه تحقق اهداف و ماموریت­های مرکز را بیش از پیش فراهم نمایید.

گسترش همکاری­های علمی و پژوهشی با مراکز آموزشی و پژوهشی کشور برای تحقق برنامه­های مرکز و سازمان اداری و استخدامی کشور، توسعه و تعمیق آموزش­های مهارتی مدیران و کارکنان دولت و تربیت مدیران آینده نظام اداری از اولویت­های اصلی آن مرکز در دوره جدید فعالیت خواهد بود.

امید است با بهره­ گیری از رهنمودها و سیاست­های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند سبحان و رعایت اصول قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

شایان ذکر است دکتر زهرا احمدی­پور دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

وی پیش از این در سمت­هایی چون مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت‌ بحران در پی هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش سراسری در پنج استان کشور که هشدار قرمز هواشناسی برای بارش باران و باد شدید دریافت کرده‌اند، خبر داد.

محمدحسن نامی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدارهای سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی در مورد بارش باران و باد شدید گفت: سازمان هواشناسی برای سه روز آتی در پنج استان کشور شامل استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان هشدار بارش شدید باران و وزش باد شدید صادر کرده است. در همین راستا نیز ستادهای بحران استان‌ها و شهرستان‌ها در این پنج استان در آماده‌باش کامل هستند و همه مرخصی ها لغو شده است زیرا در این استان ها ممکن است میزان بارش ها شدید شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: همچنین در ۲۴ استان دیگر که هشدار نارنجی دارند نیز آمادگی لازم وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم در این دو روز که احتمال خطر وجود دارد، سفر خود را مدیریت کنند، گفت: همچنین توافقاتی انجام شده که اگر میزان بارندگی از چندمیلی‌متر بیشتر شود؛ با پلیس هماهنگ شود تا محدودیت تردد در جاده‌ها اعمال شود. همچنین از پلیس خواستیم تا در این شرایط خودرویی در زیر پل ها و جاده های فرعی و ساحلی تردد نکند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: از مدیران سازمان آب استان‌ها خواستیم تمام افرادی را که در بستر و حریم رودخانه ها هستند تخلیه کنند و افراد در اردوگاه‌های اضطراری اسکان داده شوند. همچنین از دهیاران و استانداران خواستیم بازدید میدانی از مراکز مختلف داشته باشند و هرکجا را که احساس کردند امکان دارد در معرض سیل باشد، تخلیه کنند. همچنین عشایر عزیز نیز که معمولا در مناطق عمیق و مجاورت رودخانه ها اسکان دارند باید تخلیه شوند.

وی افزود: ما دستور داریم که در صورت نیاز افراد را بالاجبار تخلیه و جابه‌جا کنند. کسانی که ممکن است در معرض خطر باشند در صورت عدم ناهماهنگی، به صورت هدایت اجباری از محل‌های خطرناک دور خواهند شد. عوامل وزارت نیرو نیز موظفند سدهایی را که ممکن است پر شوند، مدیریت کنند تا سرریز نشوند.

نامی تاکید کرد: این پنج استان در این دو روز، بسیار در معرض خطر هستند و از مردم و مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم کارهای ریسکی انجام ندهند و در اماکن امن بمانند. همچنین در هنگام بارش‌ها خودروی خود در یک مکان مرتفع پارک کنند و در خودرو نمانند. ما همه تلاش خود را می کنیم تا مشکل خاصی برای مردم پیش نیاید اما نیازمند همکاری مردم با مسئولان هستیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • بخشنامه مقابله با فساد در بستر سامانه مدیریت ریسک فساد ابلاغ شد
  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • انتصابات جدید در صدا و سیما
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • آماده باش مدیریت‌ بحران در پی هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان
  • آماده باش مدیریت‌ بحران برای بارش باران در ۵ استان
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا