Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:31:17 GMT

دمبله: کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۲۹۶

دمبله: کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است

عثمان دمبله، مهاجم بارسلونا، پس از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل مالاگا به تمجید از فیلیپه کوتینیو پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در غیاب لیونل مسی، بارسا شب گذشته موفق شد با گل‌های کوتینیو و سوارز حریف خود را شکست دهد و این در حالیست که مالاگا بیشتر زمان بازی را به خاطر اخراج سامو ۱۰ نفره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو گلی دیدنی روی پاس دمبله به ثمر رساند و پس از بازی، مهاجم فرانسوی به تمجید از هم تیمی برزیلی اش پرداخت.

او گفت:

” همواره گفته ام که کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است. او امروز بار دیگر این را نشان داد و خیلی خوب کار کرد. لئو بهترین بازیکن جهان است و غیبت او کاملا محسوس بود ولی تولد فرزند سوم، اتفاق بسیار بزرگی برای او بود. به مسی تبریک می‌گویم و او در بازی بعدی کنار ما خواهد بود.”

دمبله سپس این موضوع که بارسا با نیم نگاهی به بازی با چلسی، در نیمه دوم ضعیف تر کار کرد را تکذیب کرد و گفت:

” قطعا این موضوع صحت ندارد. ما تمرینات را مثل همیشه انجام دادیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. البته می‌توانستیم بهتر پاسکاری کنیم و مالکیت توپ را بیشتر داشته باشیم. حالا که پیروز شده ایم به بازی بعدی فکر می‌کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در عین شگفتی توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد، فردا در سیگنال ایدونا پارک میزبان پی اس جی در بازی رفت است. 

دورتموند در بوندسلیگا اصلا نتایج خوبی نگرفته و پس از شکست سنگین از لایپزیش نیز به بازی حساس با پاریسی‌ها رسیده است. دو تیم در دور گروهی نیز دو بار به مصاف هم رفتند. پی اس جی در زمین خود 2-0 برنده شد و در بازی برگشت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

ادین ترزیچ، مربی دورتموند، در نشست خبری این بازی حضور مارسل سابیتزر مقابل پاریس را تایید کرد: «مارسل سابیتزر و دونی مالن دیروز به تمرین بازگشتند. ما خوشبین هستیم که فردا آنها در دسترس باشند.»

ترزیچ در مورد پی اس جی گفت: «پاریس در این فصل در بهترین فرم خودش قرار دارد. ما باید بهتر از آنچه مقابل آنها در دورتموند بودیم، بازی کنیم. آنها در فصل جاری تحول بزرگی داشتند و بازیکنان جدید زیادی به ترکیبشان وارد شدند. بازیکنانی که کیفیت فوق العاده‌ای را برای تیم به ارمغان آوردند. برنامه پاری‌سن‌ژرمن قهرمانی در این رقابت‌هاست. در هفته‌های اخیر فوق العاده بوده‌اند و ما می‌دانیم برابر چه رقیب دشواری بازی داریم.»

ادین ترزیچ در مورد برنامه بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن گفت: «در 180 دقیقه همه چیز برای ما امکان پذیر است. حتی ممکن است ما گرسنه‌تر از آنها برای فینال باشیم و باید از مزیت بازی در خانه خودمان استفاده کنیم. باید برای هر اتفاقی آماده شویم و یک برنامه مشخص داشته باشیم. اگر کمی به بازی سرعت بیشتری بدهیم و از بالا حریف را پرس کنیم، شانس خوبی برای برد خواهیم داشت. ما به توانایی‌های خودمان ایمان داریم.»

ادین ترزیچ در مورد شکست سنگین اخیر 4-1 برابر لایپزیش گفت: «از نظر دفاعی، من همیشه کل تیم را مسئول می‌دانم. در مورد گل‌های خورده حتی یک اشتباه فردی وجود نداشت. اشتباهاتی در دفاع تیمی داشتیم. اکنون همه باید به فرصت‌هایی که در اینجا داریم و آنچه می‌توانیم به دست آوریم آگاه باشند.»

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم