Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@15:56:39 GMT

برپایی بیش از ۵ ایستگاه نوروزی در شهر دلوار

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۳۹۹

برپایی بیش از ۵ ایستگاه نوروزی در شهر دلوار

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوار از برپایی بیش از ۵ ایستگاه نوروزی در شهر دلوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عالیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در شهر تاریخی دلوار به عنوان دیار شهید رئیعسلی دلواری گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های نوروزی بخش دلوار بیش از 5 ایستگاه اطلاع رسانی گردشگری نوروزی در سطح منطقه راه اندازی خواهد شد که طبق برنامه همه ساله  با استقبال خوب  شهروندان و مسافران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: هدف از این برنامه ها، معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی سرزمین ضد استعماری دلوار به مسافرین و تسهیل در امر گردشگری ،بیش از 5 ایستگاه اطلاع رسانی و اسکان موقت نوروزی دربخش ساحلی برپا می شود.

عالیپوربا بیان اینکه همچنین در ساحل بکر و زیبای خلیج فارس دلوار یک کمپ اسکان برای اقامت مسافران نوروزی در ضلع جنوب شرقی برپا می شود گفت: جهت میزبانی بهتر از مسافران و مهمانانی نوروزی که قصد استفاده از خدمات اقامتی این دیار دارند بتوانند از این امکانات کمال استفاده ببرند.

وی در ادامه گفت: این ایستگاه ها در خیابان اصلی فکله شهید رئیسعلی دلواری، خیابان شهید نامور،خیابان موزه سردار جنوب، خیابان ساحلی، مرکز شهر ، و خروجی دلوار واقع شده است و آماده ارائه اطلاعات و خدمات گردشگری به مراجعه کنندگان می باشد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری دلوارافزود: مدرسه شهید بهشتی  نیز بعنوان ایستگاه اسکان موقت مسافران نوروزی با فضاسازی مناسب، تامین امکانات مورد نیاز و هماهنگی های لازم با دستگاه های همکار، پذیرای مسافران نوروزی است.

وی گفت: شهرداری دلوار در محوطه میدان  ساحلی جشنواره ویژه نوروزی اقوام ایرانی را با حضور غرفه های متعدد اقوام مختلف ایرانی برپا خواهد کرد و پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی در دلوار است.

این مسئول یادآور شد: خوشبختانه  این شهرداری در سالهای متوالی توانسته است با توجه به در نظر گرفتن ابعاد گوناگون گردشگری، جاذبه های این دیار را به خوبی معرفی کرده و برای بهره مندی مسافران نوروزی تسهیلات مناسبی را فراهم کند.   

وی در پایان یادآور شد: ستاد  گردشگری در نظر دارد  با برنامه ریزی های انجام شده ، از چهره های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی  دعوت کند  تا با  حضور در ستاد ، از برنامه های  این منطقه بازدید کنند و مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود