Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:40:29 GMT

تمجید مهاجم بارسلونا از کوتینیو

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۵۴۷

تمجید مهاجم بارسلونا از کوتینیو

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در غیاب لیونل مسی، بارسا شب گذشته موفق شد با گل‌های کوتینیو و سوارز حریف خود را شکست دهد و این در حالیست که مالاگا بیشتر زمان بازی را به خاطر اخراج سامو 10 نفره بود. کوتینیو گلی دیدنی روی پاس دمبله به ثمر رساند و پس از بازی، مهاجم فرانسوی به تمجید از هم تیمی برزیلی اش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" همواره گفته ام که کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است. او امروز بار دیگر این را نشان داد و خیلی خوب کار کرد. لئو بهترین بازیکن جهان است و غیبت او کاملا محسوس بود ولی تولد فرزند سوم، اتفاق بسیار بزرگی برای او بود. به مسی تبریک می‌گویم و او در بازی بعدی کنار ما خواهد بود."

دمبله سپس این موضوع که بارسا با نیم نگاهی به بازی با چلسی، در نیمه دوم ضعیف تر کار کرد را تکذیب کرد و گفت:" قطعا این موضوع صحت ندارد. ما تمرینات را مثل همیشه انجام دادیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. البته می‌توانستیم بهتر پاسکاری کنیم و مالکیت توپ را بیشتر داشته باشیم. حالا که پیروز شده ایم به بازی بعدی فکر می‌کنیم."

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

دمبله: کوتینیو بازیکن فوق العاده ای است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود و تلاش خواهد کرد که شکست بازی رفت در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم را جبران کند. 

دمبله که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در بازی رفت موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و پس از گلزنی هم خوشحالی مفصلی کرد که به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم سابقش خوش نیامد. 

هواداران بارسا معتقد بودند که در طول دوران حضور این بازیکن در این تیم همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط و با وجود مصدومیت‌های متعدد و طولانی از او حمایت کردند و او حتی به خاطر ژاوی و دیگر هم تیمی‌هایش هم نباید چنین واکنشی را نشان می‌داد. 

همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تلافی کردن این رفتار ستاره فرانسوی باشند و برنامه‌های خاصی را برای او در نظر بگیرند و به نظر می‎‌رسد که امشب، شب سختی برای دمبله در ورزشگاه مونتجوئیک باشد، اتفاقی که احتمالا به ضرر پی اس جی که چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!