Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان در حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان  خطاب به  علی رحیم پورآمده است :

نظر به تجارب و سوابق برجسته جنابعالی در صنعت گردشگری کشور و در راستای ساماندهی و توسعه متوازن و پایدار و مدیریت متمرکز طرح توسعه صنعت گردشگری استان، به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی استاندار» و «مجری طرح توسعه صنعت گردشگری استان» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است ضمن تعامل با معاونین محترم استاندار و با همکاری و هماهنگی کلی فرمانداران، مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی نسبت به تجمیع و تلفیق کلیه مطالعات حوزه گردشگری، تدوین برنامه توسعه صنعت گردشگری استان با رعایت توسعه متوازن و حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی، تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و رفع موانع سرمایه گذاری در این حوزه، راه‌اندازی مرکز جذب سرمایه‌گذاری گردشگری استان و سامانه مربوطه با رویکرد پنجره واحد سرمایه‌گذاری، برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، شناسایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و زمینه‌سازی فعالیت‌ آنان در سطح استان، ساماندهی جذب حداکثری منابع و تسهیلات بانکی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و واحدهای عرضه خدمات گردشگری، توسعه صنایع دستی و بازاریابی آن، معرفی جذابیت‌های گردشگری استان، اهتمام موثر معمول نماید.

ضمناً کلیه فرمانداران و مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان، در تحقق اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها و انجام امور محوله در راستای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت بی‌نظیر استان در بخش گردشگری و اشتغال‌زایی، مکلف به هماهنگی کامل و همکاری با جنابعالی می‌باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد