Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@16:55:06 GMT

فرهنگ شهادت در جامعه ترویج شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۱۹۵۲

فرهنگ شهادت در جامعه ترویج شود

ایلام- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هدف همه خادمان جامعه ایثارگری در مجموعه بنیاد شهید؛ ترویج فرهنگ ناب شهید و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سلیمان رستمیان روز یکشنبه در مصاحبه با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک روز شهید، اظهار داشت: تکریم، حمایت و همکاری همه جانبه با خانواده های معظم شهداء و جامعه ایثارگری، از مهمترین اهداف بنیاد شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی فرزندان ایران زمین، نقش بسزایی در تشکیل، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی داشته و دارد، افزود: با ترویج و تحکیم فرهنگ، ایثار، جهاد و شهادت در جامعه می توان انقلاب اسلامی را بیش از بیش در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیمه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه در مجموعه بنیاد شهید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارزشمندی برای جامعه هدف تدوین شده است، یادآور شد: امیدواریم که با اتحاد، همدلی، همکاری و همراهی آحاد مختلف جامعه و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نیز احقاق حقوق جامعه ایثارگری در جامعه باشیم.
 رستمیان با بیان اینکه در سطح استان ایلام نزدیک به سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: استان ایلام با تقدیم ۱۲ هزار جانباز صبور و ۳۳۷ آزاده سرافراز؛ نقش بی بدیلی در دوران طلایی دفاع مقدس داشته است.
وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس سرافرازانه درخشیدند، تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت مردم استان ایلام در آن دوران سخت دود و آتش؛ می توان همه مردمان این دیار را ایثارگر نامید.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به برنامه های روز شهید در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: به همین مناسبت بیش از ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با خُلق نیک محقق می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شیخ یعقوب شمس در میان جمعی از مردم کیش اظهار داشت: برای مقابله با مظاهر بدحجابی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف می‌تواند موثر باشد.
 
وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از منظر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیار قابل اهمیت است.
 
شیخ یعقوب شمس با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای ضربه به هویت دینی و اسلامی مردم جامعه، ابراز داشت: نباید بگذاریم دشمن دغدغه و غیرت دینی مردان و زنان ایرانی را هدف قرار دهد.

امام جمعه اهل سنت کیش تأکید کرد: خداوند در سوره نور و احزاب بر حفظ حجاب اسلامی برای زنان تأکید کرده است و آن را نشانه مسلمانی می‌داند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با خُلق نیک محقق می‌شود
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی