Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گفت:سید جمال‌الدین اسدآبادی برای بیداری جهان اسلام با رنج و مشقت، تلاشی حکیمانه کرد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ،آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در مراسم نکوداشت بیدارگر مشرق زمین سید جمال الدین اسدآبادی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با حضور مردم ، مسولان ، اهل علم و هنر و نویسندگان این شهرستان برگزار شد ،اظهار داشت:سید جمال الدین اسدآبادی جزء شهدای شاخص اسلام وتشیع بوده و فلسفه برگزاری این نکوداشت‌ها برای این است که این انسان‌های استثنایی نقش خورشید را در جامعه داشته که اگر نور افشانی نکنند جامعه در جهالت غرق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جهالت امروز جوامع غرب در عصر علم و تشعشع دانش ، افزود:در عصر پیشرفت علم ،جوامع غرب به دلیل جهالت در پارلمان‌های خود قوانینی چون ازدواج 2 همجنس و آزادی سقط جنین را تصویب می‌کنند که برای بشریت چنین قوانینی موجب خفت است و اگر در طول تاریخ سیدجمال الدین‌ها و فریادگرها و بیدارگرها نباشند روز به روز بشریت بیش از گذشته در باتلاق جهالت فرو خواهد رفت.

طه محمدی در ادامه با بیان اینکه جوامع غرب و دشمنان اسلام امروز لباس میش را برتن گرگ و لباس گرگ را برتن میش کرده‌اند و می‌خواهند جامعه را به بدبختی جبران ناپذیری بکشانند و با تبلیغات و بوق و کرنا آنچه که بر سر زنان خود آورده‌اند بر سر زنان ما بیاورند، تصریح کرد: قداست و ارزش یک زن تا حدی است که خداوند سوره ای از قرآن را به نام "نساء "نازل کرده و در طواف خانه خدا یکی از اعمال را "طواف النسا " قرار داده و بدون شک هر زنی که حجاب خود را از دست بدهد دیگر هویت زنانه نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: فلسفه برگزاری کنگره‌ها و نکوداشت‌ها برای بزرگان و مفاخر برای این است که به دوست و دشمن و خود بفهمانیم که اگر خورشید نباشد جامعه در جاهلیت فرو می‌رود و مردم از عالم نور بیرون خواهند رفت پس باید سید جمال الدین‌ها مصلح‌گری و بیدارگری کرده و جامعه را از جهالت رهایی و نجات بخشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد:در طول تاریخ انسان‌ها و مفاخر بزرگی چون امام راحل مانند خورشید نور بر عالم تابیدند و برخی خفاش صفت دشمن این نور عالم تاب بوده و هستند.

طه محمدی با اشاره به اینکه آنان که با بهشتی‌ها، مطهری‌ها،و سیدجمال الدین‌ها دشمنی می‌کنند منافقند،گفت: این انسان‌های منافق با نورکشی سعی بر آن دارند که اعتیاد، ولنگاری ، بدبختی و خواب شوم برای زنان را به ارمغان آورند و بدون شک در چنین برهه‌ای سیدجمال الدین‌ها نمی توانند سکوت کنند.

وی خاطر نشان کرد:کسانی که می توانند جامعه را از جهالت و غفلت بیدار و افشاگری و حق‌گویی کنند اگر سکوت نمایند گناهکار بوده و در روز قیامت دهنه آتشین بر آنان نهاده خواهد شد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه باید برای مفاخر و بزرگان نکوداشت های کشوری و جهانی برگزار کرد و اجازه نداد نور خورشید آنان خاموش شود،افزود:سیدجمال الدین‌ها ،قدوسی‌ها ، مطهری و بهشتی‌ها، شهدای محراب، بزرگان و امام راحل باید برای ما با برگزاری نکوداشت ها همواره زنده بمانند و نور آنان از دل ما خاموش نشود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد:باید با خدا و خون شهدا عهد ببندیم که هر یک از در حیطه کار خود یک مصلح‌گر بوده و نابسامانی‌های جامعه را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه سیدجمال الدین یک انسان فیلسوف، فقیه و عارف تمام بوده است ،اظهار داشت:یکی از ویژگی‌ها و کرامات سید جمال الدین اسدآبادی زمان شناسی بوده که در عصر خود با شناخت زمان و آفات زمان خود نسبت به اصلاح روزگار خود به پا خواسته و به بیدارگری مردم جهان اسلام با رنج و مشقت و سعی فراوان حکیمانه اقدام کرد .

طه محمدی با اشاره به اینکه انقلاب سید جمال الدین اسدآبادی زیرساخت انقلاب امام راحل بود،یاد آور شد :اگر سیدجمال الدین اسدآبادی انقلاب نمی‌کرد بدون شک انقلاب ماپا نمی‌گرفت.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه