Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یاسر هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم درختکاری باشگاه سایپا و در جمع خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کردم در این مراسم صحبت کنم اما یک درصد احتمال دادم شاید از من بخواهند که صحبت کنم. در اینترنت جمله هاشمی رفسنجانی و ورزش را جست‌وجو کردم و به نتیجه جالبی رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین جا مطلبی که به آن رسیدم را برای شما می‌خوانم. پدرم در دیدار با اعضای هیات رییسه فدراسیون هندبال گفته بود با عوامل جدی نشاط‌آور جامعه را تقویت کنیم که یکی از این عوامل ورزش است. جامعه مرکب از عوامل تاثیرگذار بر هم است که باید نگاهی هم به زنان داشت. تاکیدی که آیت‌آلله هاشمی به افزایش نشاط و روحیه در جامعه داشت مربوط به ورزش و گسترش فضای سبز بود.

او افزود: این‌ها عواملی هستند که واقعا تاثیر هم‌افزایی روی هم دارند وجای تقدیر و تشکر از مجموعه صنعتی سایپا دارم. ورزش، درخت و... باعث افزایش سلامتی می‌شود. شما بهتر از من می‌دانید که آیت‌الله سعی داشت در جامعه یک روحیه نشاط‌آور و امید را ایجاد کند. حتی در زمان جنگ که کشور در بدترین بحران‌ها قرار گرفت جامعه منتظر یک خطبه‌ای بود که بعد از آن نگاه امیدآور و نشاط‌آور داشته باشد که یکی از آن‌ها ورزش و محیط زیست بود. ایشان تخصصی در این رشته نداشتند اما مرتبا به ورزش و فضای سبز اهمیت می‌دادند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پایان اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم که در بین اهالی و نخبگان ورزش حضور داشتم. این یک فرصت نشاط‌آور برای من بود و به قولی این همه خوشبختی برای من محال بود. من از کسی اسم نمی‌برم اما خیلی خوشحالم که همه شما را در این مراسم زیارت کردم. خیلی خوشحالم که امروز به نام آیت‌الله هاشمی درختی کاشته می‌شود. ایجاد نشاط و شادابی یکی از جدی‌ترین موضوعات در کشور است و به آن نیاز داریم. در کنار خبرهای ناامید کننده باید خبرهای نشاطآور هم وجود داشته باشد تا کماکان مردم احساس خوبی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از گنجینه ای قدیمی با ۱۸ میلیون عکسِ خاطره ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاد و پیشکسوت عکاسی ایران با بیان اینکه در اوایل دهه ۱۳۰۰ در یک خانواده مذهبی و در نمین اردبیل دیده به جهان گشود گفت: از همان دوران کودکی علاقه زیادی به دیدن جذابیت‌ها و زیبایی‌ها خلقت داشتم و همیشه دوست داشتم آنها را در ذهن خودم نگه دارم.

سید عبدالله هاشمی نمینی افزود: علاقه به زیبایی‌های طبعیت مرا به این واداشت که در دوران نوجوانی هر طور شده آنها را به ثبت برسانم و این شد که در همان دوران از پدرم خواستم تا یک دوربین عکاسی برای من تهیه کند.
                                     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی با بیان اینکه خیلی به ورزش علاقه داشتم و حتی در ورزش و به خصوص رشته فوتبال بازی می‌کردم گفت: تصمیم گرفتم در حرفه جذاب و زیبای عکاسی در حوزه ورزش به صورت تخصصی فعالیت کنم.

سید عبدالله هاشمی افزود: ورزش زیبایی‌ها و صحنه‌های جذاب و به یاد ماندنی زیادی داشته و دارد و این شد که علاقه‌مند این حوزه در دنیای حرفه‌ای و شغلی خودم شدم.

استاد هاشمی گفت: اکنون بیش از ۹۰ سال سن دارم و در دوران ۷۰ ساله فعالیت خود توانسته ام بیش از ۱۸ میلیون عکس را در حوزه‌های مختلف به خصوص ورزش ثبت و به یادگار بگذارم.


پیشکسوت عکاسی ایران افزود: از این ۱۸ میلیون عکس بخشی از آن را به مردم داده ام، بخشی از آن در اختیار خودم قرار دارد و بخشی هم در موزه‌ای که در ورزشگاه نقش جهان به نام بنده اختصاص پیدا کرده قرار دارد که مردم و به خصوص نسل جدید می‌توانند از آن دیدن کنند.

استاد عبدالله هاشمی و با بیان اینکه در ۷۰ سال تلاش برای ثبت تاریخ و زیبایی‌های ورزش از ۳۰ دوربین در دوره‌های مختلف استفاده کرده ام و در این بین برای تولید و آماده سازی این عکس‌ها هم از وسایل مخصوص عکاسی همواره به صورت خصوصی خودم تهیه و خریداری کرده ام که حالا شاید آنها از رده خارج شده اند ولی در این موزه دیدن آنها جذابیت زیادی دارد چراکه برخی از آنها شاید نزدیک یک قرن قدمت دارند.

 

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • سفر دولت سیزدهم به استان، بارقه های امید را تقویت کرد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • روایتی از گنجینه ای قدیمی با ۱۸ میلیون عکسِ خاطره ساز
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم