Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان امور اجتماعی کشور و دانشگاه تربیت مدرس با موضوع اجرای برنامه «کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی»، مرکز «ملی نوآوری اجتماعی» آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان امور اجتماعی کشور و دانشگاه تربیت مدرس، با موضوع اجرای برنامه «کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی» و با هدف تهیه و ارائه مدل‌های بومی نوآوری اجتماعی، تهیه راهبردهای موثر جهت حل معضلات اجتماعی از منظر کارآفرینی اجتماعی، استفاده از ظرفیت مراکز علمی کشور در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سرمایه اجتماعی روز یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه جاری به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر تقی رستم‌ وندی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور و دکتر محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس رسید، با موضوع همگرایی و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردمی، اجرای دیدمان نوآوری باز به منظور افزایش مشارکت اجتماعی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

همچنین با امضای این تفاهم‌نامه مرکز «ملی نوآوری اجتماعی» شروع به کار کرد. مرکز ملی نوآوری اجتماعی با هدف ایجاد فضای نوآوری در حوزه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، شناسایی ایده‌های اجتماعی، ایجاد کسب و کارهای پایدار، کمک به فراهم کردن فرصت‌های جدید برای حل آسیب‌های اجتماعی، ایجاد فضای مناسب برای بیان معضلات و آسیب‌ها توسط مردم خواهد پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث