Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:21:24 GMT

۵۵ مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان در شاهرود اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۲۹۳۷

۵۵ مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان در شاهرود اجرایی شد

شاهرود - رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود از اجرایی شدن ۵۵ مورد از مجموع ۶۰ مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طی سال جاری با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شاهرود در محل فرمانداری ویژه این شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد با تأکید بر اینکه طی ۱۰جلسه برگزارشده ستاد ساماندهی، ۶۰ مصوبه به تصویب رسیده و ۵۵ مورد از این تعداد اجراشده است، افزود: اجرایی شدن ۹۰ درصد مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان نشان‌دهنده عزم و اهتمام ویژه اعضای این ستاد به امور جوانان به‌خصوص در حوزه اشتغال‌زایی، آموزش، سازمان‌های مردم‌نهاد، فرهنگ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی گفت: در سال۹۶ جلسات این ستاد در موضوعات اوقات فراغت، مشکلات جوانان بخش‌های حومه شاهرود، فضای مجازی و نیز به مناسبت‌هایی مانند هفته جوان و هفته ازدواج برگزار و کمیته‌های تخصصی برای هر یک از این موضوعات تشکیل‌شده است.

۸ سمن در شاهرود ثبت شدند

بیر ستاد ساماندهی امور جوانان شاهرود در ادامه به ارائه گزارشی در حوزه تشکلات مردم‌نهاد پرداخت و بیان کرد: در سال جاری شش سازمان مردم‌نهاد در سطح شاهرود د ثبت و دو مورد نیز در فرایند ثبت قرار دارند که درمجموع امیدواریم تا پایان سال شاهد آغاز به فعالیت هشت سمن در حوزه جوانان باشیم.

محمدی افزود: هم‌اکنون با احتساب همه سازمان‌های در حال ثبت و ثبت‌شده، ۱۸ سمن در شاهرود وجود دارد و این در حالی است که در مدت مشابه سال ۹۲ این میزان تنها سه مورد بود.

وی درباره برنامه‌های سال آینده ستاد ساماندهی امور جوانان شاهرود نیز گفت: در فروردین و اردیبهشت ۹۷، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر شهرستان برگزار می‌شود و همچنین از پایان خردادماه تا پایان شهریور برنامه‌های اوقات فراغت و در تیرماه نیز جشنواره فضای مجازی به اجرا درخواهد آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت