Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، "محمدرضا کرمی " با بیان این مطلب اظهار داشت : رواناب هاي سطحي از طريق 10 كانال اصلي در سطح منطقه  و به طول 45 كيلومتر هدايت مي گردند و از اين مقدار طولي به ميزان 12،5 كيلومتر با توجه به موقعيت قرارگيري در فضاهاي شهري به اجبار بصورت سرپوشيده مي باشد.
کرمی  يكي از كانال هاي مهم سرپوشيده در اين منطقه، را كانال قلقلي به طول 3485 مترعنوان کرد و افزود : این کانال از محله تهران ويلا در خيابان ستارخان شروع و ضمن عبور از خيابان حبيب الهي ، وارد خیابان آزادی شده و از آنجا وارد محدوده منطقه 9 مي گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت :  با توجه به سرپوشيده بودن مجرا امكان بازرسي و لايروبي و مرمت آن به مراتب مشكل تر از كانال روباز مي باشد. در این راستا ضمن پيگيري هاي شركت خاكريزاب و دستورالعمل سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران برنامه شناسائي و بازگشائي دريچه هاي مدفون منجمله كانال قلقلي در دستور كار معاونت فني و عمراني منطقه قرار گرفت . که با این اقدام  فاضلاب جاري در نقاط مختلف كانال و انتشار گاز در سرتاسر كانال، عمليات بازگشائي دريچه ها به همراه اجراي منهول ورود به كانال، نصب دريچه در 12 نقطه حدفاصل محله تهران ويلا تا خيابان آزادي در نقاط مورد نظر سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران اجرا شد  .

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم