Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@11:07:28 GMT

انتصاب دهمین مدیر زن در سازمان تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۳۲۶۳

انتصاب دهمین مدیر زن در سازمان تأمین اجتماعی

پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی خانم دکتر یلدا دارابی را به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر منصوب کرد. با این انتصاب تعداد مدیران استانی زن در سازمان تأمین اجتماعی به ١٠ نفر رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن حکم صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون سرکارعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت  قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می نمایم.

دکتر یلدا دارابی پزشک متخصص زنان و زایمان است و پیش از این، سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان و پزشک درمانگاه امام موسی کاظم(ع) برازجان و مرکز بهداشت بوشهر بوده است.

گفتنی است، پیش از این ٩ زن در سازمان تامین اجتماعی منصب مدیریت ادارات کل بیمه یا درمان و یا اسناد پزشکی استانها را بر عهده داشتند که با این انتصاب تعداد مدیران زن به ١٠ نفر رسید. در بین این بانوان مدیر شش نفر عهده دار مسئولیت مدیریت استانی هستند.

خانم دکتر لیلا خدری مدیر درمان استان هرمزگان، خانم دکتر ثریا پازوکی مدیر درمان استان مرکزی  و خانم دکتر یلدا دارابی مدیر درمان استان بوشهر هستند و همچنین روسای اسناد پزشکی استان های زنجان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و هرمزگان را نیز به ترتیب خانم ها دکتر عظیمی، دکتر بالاک زایی، دکتر کریمیان و دکتر شهراد برعهده دارند.

در بخش بیمه ای نیز زنان مدیر ادارات کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، ایلام و لرستان هستند که دو نفر از آنها در دولت یازدهم منصوب شده اند. خانم ها ناهید حیدری مدیر کل غرب تهران بزرگ، سهیلا ملکشاهی مدیر کل استان ایلام و  شهناز حمزه لوی مدیر کل استان لرستان در حوزه مدیریتی این سازمان مشغول به فعالیت هستند. همچنین در مراکز اجرایی سازمان، بانوان به عنوان روسای شعب در تهران و استان های سراسر کشور فعالیت می کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز

میثم حجتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراکز درمانی تأمین اجتماعی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و پذیرایی شهر کرمانشاه از مسافران نوروزی آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بیمه شده تأمین اجتماعی است.

وی افزود: مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی بجز مراکز شیفت صبح در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و مسافرین نوروزی است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا شهر کرمانشاه به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

وی ادامه داد: عمده خدمت رسانی تعریف شده در بیمارستان‌ها مربوط به بیمه شدگان تأمین اجتماعی است.

حجتی پور خاطرنشان کرد: در طول زمان اجرای طرح نوروزی به‌صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران در واحدهای فعال به‌خصوص اورژانس مراکز را با رویکرد حفظ ایمنی بیماران، تحت نظارت کامل خواهد بود و درخصوص رفع مشکلات احتمالی، سریعاً اقدام خواهد شد.

کد خبر 6056715

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • تامین منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان
  • راه اندازی دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال در بیمارستان سلامت اهواز
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد سازمان تأمین‌ اجتماعی