Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحسین سیدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان جذب نیروها در بیمارستان شهدای زاگرس حوزه درمان شکل نگرفته بود و این حوزه که مدیریت آن واگذار شد از اول تیرماه امسال راه اندازی شد.
وی افزود: در خصوص شیوه اداره، استخدام و ارائه خدمات در بیمارستان میلاد سلامت ایلام (شهدای زاگرس) در کانال های تلگرامی و سایت های خبری مبنی بر نحوه آزمون، استخدام و مبلغ ثبت نام شرکت کنندگان درج شد و موجی از انتقادات بر جذب نیروها شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدزاده با بیان اینکه عده ای معتقدند افرادی در آزمون پذیرفته شدند اما افراد دیگری جایگزین آنها شده است،یادآور شد: این مشکلات و انتقادات بصورت مکاتبه ای و تلفنی به هیات مدیره و مدیر عامل این مجموعه ابلاغ شده و در این راستا پیگیری های لازم صورت گرفته و در دست بررسی است.
وی با بیان اینکه افتتاح هر طرح و پروژه ای، در ابتدا با کاستی هایی همراه است، گفت: در این راستا بیمارستان های هلدینگ به صورت هیات مدیره ای و خودگردان اداره می شوند و هیات مدیره باید برای ارتقا کیفیت خدمات خود و افزایش بهره وری و همچنین کاهش هزینه ها تلاش کند.
سیدزاده گفت: بررسی های لازم صورت گرفته و دستگاه نظارتی بمدت یک ماه در این مرکز در ایلام مستقر شده و پس از اعلام نتیجه نهایی بازرسی، مسئولان در تهران، سازمان تامین اجتماعی و حوزه درمان تصمیمات خود را جهت رفع دغدغه های شهروندان ایلامی اتخاذ و با شفاف سازی در خصوص حواشی بوجود آمده به استحضار مردم استان خواهد رسید.
وی در خصوص مشکلات مالی این مرکز افزود: بیمارستان های دولتی و خصوصی با نزدیک شدن به سال جدید مشکل مالی پیدا می کنند که در این زمینه مجلس و سایر دستگاه ها از نظر مالی آنها را مورد حمایت قرار می دهند.
سیدزاده تاکید کرد: این بیمارستان هم از نظر مالی و هم از نظر تامین نیروی متخصص مورد حمایت قرار می گیرد و در تلاشیم این مرکز به یکی از مراکز درمانی نمونه ایلام تبدیل شود.
بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است که 11 اردیبهشت ماه سال جاری در روز جهانی کارگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
معاون هماهنگی و نظارت مجموعه بیمارستان‌های میلاد روز شنبه برای حضور در آیین گرامیداشت روز زن و بررسی مشکلات بیمارستان شهدای زاگرس به ایلام سفر کرده بود.
7180/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازگشت کرکس‌ها پس از سه دهه به ایلام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • فیلمی از صاعقه های شب گذشته در ایلام
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • (ویدئو) بازگشت کرکس‌ها پس از سه دهه به ایلام
  • جنگ غزه، خطرناک‌ترین درگیری برای خبرنگاران از سال 1992 است