Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با تاکید بر آمادگی راهداران در ایام نوروز، گفت: محورهای ارتباطی مازندران در آستانه نوروز ایمن‌سازی شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد آفرین محمدزاده امروز در نشست با روسای ادارات تابعه استان، اظهار داشت: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، بر اساس برنامه‌ریزی از 25 اسفند 96 تا 17 فروردین 97 در سراسر محورهای استان به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مازندران تنها متعلق به مازنی‌ها نیست بلکه برای همه ایرانیان است، افزود: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و همه روسای ادارات تابعه و ستادی باید در پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافرین استان ایجاد کنیم.

آفرین محمدزاده  با تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه روسای ادارات تابعه با فرمانداران، بخشداران و مسئولان شهرستانی، گفت: باید حضور فعال و پررنگ در همه برنامه‌های شهرستانی و جلسات ستاد نوروزی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ جان انسان‌ها در سفر را باید اولویت اصلی کاری راهداران بوده و با تمام توان و بکارگیری تجهیزات و امکانات سفر خوش و ایمن را برای هموطنان ایجاد کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آمادگی کامل راهداران برای طرح نوروزی این اداره کل خبر داد و افزود: باید در هر مکانی که در حال خدمتگذاری به مردم هستیم با تمام توان تلاش و وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان دریغ نکنیم.

وی افزود: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و از همه تلاشگران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  انتظار ایجاد چنین فضایی را داریم.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرزها استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

کد خبر 6087669

دیگر خبرها

  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان