Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@08:45:12 GMT

خرید خانه برای خانواده معلولان ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۴۲۱۹

خرید خانه برای خانواده معلولان ارومیه

رئیس شورای اسلامی و شهردار ارومیه امروز از خانواده معلولی که خانه شان روز جمعه توسط ماموران شهرداری به علت نداشتن مجوز تخریب شده بود دیدار کرد.

ایران آنلاین /در پی گزارشی که روزنامه «ایران» دیروز درباره تخریب خانه چند معلول ذهنی به علت نداشتن مجوز منتشر کرد، «محمد حضرت پور»، شهردار ارومیه ازخرید منزل مسکونی برای این خانواده که ساختمان نیمه کاره شان تخریب شده بود خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بهزیستی نیز دیروز در واکنش به این اتفاق، از خرید وسایل منزل و پرداخت اجاره یک ساله این خانواده خبر داد. «سعید فریور»، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در این باره به «ایران» این‌طور توضیح می‌دهد: «بهزیستی در گذشته 60 میلیون تومان کمک بلاعوض به این خانواده پرداخت کرده بود که با هزینه آن آپارتمانی خریدند. ظاهراً آنها به دلایلی آپارتمان را فروخته و این زمین را خریده بودند که تنها یک روز پس از ساخت، مأموران شهرداری این خانه را به‌علت نداشتن مجوز تخریب می‌کنند.»

گفتنی است، مادر این خانواده زمینگیر و دچار بیماری جسمی و حرکتی است و اعضای دیگرهم دچار معلولیت ذهنی هستند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری