Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:45:33 GMT

تهران| مراسم تجلیل از ١ مادر شهید در شهرری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۴۴۵۷۳

تهران| مراسم تجلیل از ١   مادر شهید در شهرری برگزار شد

همزمان با هفته گرامیداشت شهدا مراسم تجلیل از ١ مادر شهید در شهرری برگزار شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزار تسنیم از شهرری، عبدالله مرتضوی در مراسم تجلیل از 1000 مادر شهید که با حضور مسئولان شهرستان ری، خانواده شهدا و عموم مردم در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه سیداشهدا(ع) برگزار شد، با اشاره به ضرورت تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: تکریم از مادران و همسران شهداء، به نوعی تکریم از حضرت فاطمه زهرا(س) و ام‌البنین(س) است، چراکه این دو بانو هم مادر شهید و هم همسر شهید بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مادران و همسران شهدا نمادهای ایثارگری هستند که همیشه باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند، این افراد به عنوان اسوه‌های صبر و ایثار برای حفظ و حفاظت از ارزش‌های اسلامی فرزندان و همسران خود را در راه خدا از دست دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه تکریم، تجلیل و گرامی داشتن مادران و همسران شهدا تکریم و ارزشمند دانستن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است ادامه داد: نباید از یاد ببریم که امروز هرچه در این کشور و نظام اسلامی داریم از برکت وجود و ایثار شهدایی است که در دامان مادرانی مؤمن و قهرمان پرور رشد یافتند و با دعای خیر و یاری همسرانی فداکار در صحنه نبرد با کفر حماسه آفریدند.

مرتضوی افزود: مادران شهدا با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) فرزندان خود، را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا از اسلام، آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه، حراست کنند.

وی با اشاره به صبوری و مقاومت همسران شهدا خاطرنشان کرد: این عزیزان علاوه بر مسئولیت مادری، وظیفهٔ همسرانشان را نیز عهده‌دار بوده و مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را بر دوش کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بوده و یاد شهدای والامقام، اشاعه‌ ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دیدار از خانواده‌های معظم آنان امری واجب و تعظیم در برابر ارزش‌های والای انسانی است.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم ترحیم مادر همسر منوچهر متکی منتخب مجلس دوازدهم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

در این مراسم، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری،  علی‌اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، علی باقری‌کنی معاون سیاسی وزیر خارجه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، حسن قشقاوی معاون اسبق وزارت خارجه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه و علاالدین بروجردی منتخب مجلس دوازدهم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک