Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

 

۹ اتفاق مرموز و دلهره‌آور در پارک‌های ملی جهان که توضیحی برای آنها وجود ندارد+تصاویر
سیستم پارک‌های ملی آمریکا شامل بیش از ۳۴ میلیون هکتار جنگل، کوه، بیابان و طبیعت حفاظت شده می‌شود و یکی از جاهای اصلی اتفاقات اسرارآمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تجهیز پهپاد‌های سپاه به تسلیحات نوین Fire and Forget تا موشک‌هایی که با «MEMS» استراتژیک می‌شوند+تصاویر
محققان کشورمان موفق به ساخت آشکارساز‌های مادون با فناوری مهم و ارزشمند MEMS شده اند.

 

اگر از این ویتامین‌ها غافل شوید، چاقی به سراغتان می‌آید!
برای کنترل هوس غذا خوردن و جلوگیری از پرخوری، شاید شما نیاز به دریافت برخی مکمل های غذایی داشته باشید.

پروژه‌های خوابیده تهران باید تا امروز به بهره‌برداری می‌رسید/چگونه می توان درباره عملکرد شهردار سابق گفت درحالیکه بسیاری از پروژه ها متوقف اند

 

بالاخره پژو ۲۰۰۸ هم به مرحله تولید رسید+ جزئیات
بر اساس آمار تولید خودرو در 11 ماهه امسال، پژو 2008 بالاخره به تولید رسید و وزارت صنعت آمار تولید این خودرو را طی ماه‌های اخیر 1971 دستگاه اعلام کرد.

بازجویی و گرفتن شناسنامه دختران حاضر در جشن برج میلاد صحت دارد؟
یک منبع آگاه در پلیس گفت: پلیس به موضوع رقص دختران در برج میلاد ورود نکرده و احضار، بازجویی و گرفتن شناسنامه دختربچه‌ها حاضر در جشن برج میلاد دروغ است.

حقایقی‌ تکان‌دهنده درباره عکس‌های «سلفی» که نمی‌دانید!
برخی آمار‌ها نشان می دهدکه بیشتر کسانی که با گوشی خود عکس‌های سلفی می‌گیرند، از جنس مرد بوده و در رده سنی ۲۰ تا ۲۱ سال قرار دارند.

عاملی که موجب زبر شدن پاشنه پا می‌شود!
زبر شدن پاشنه پا در زنان نسبت به مردان شیوع بیشتری دارد که این مشکل بنا به دلایل مختلفی وجود می‌آید.

قبرستانی که سنگ‌ قبرهایش قربانی می‌گیرد +تصاویر
سنگ قبر‌های خاص تاریخی قبرستان "خالدنبی" را برای حضورگردشگران ساماندهی کنند، اما نه تنها بعد از گذشت پنج ماه، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

تصویر کمتر دیده شده از شهید حسین فهمیده
در این مطلب تصویر دیده نشده از محمدحسین فهمیده یکی از رزمندگان بنام جنگ ایران و عراق که در عملیات استشهادی به تانک‌های عراقی به شهادت رسید را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبارپربازدید گروه وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان