Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام حمزه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه امسال ۱۸۰ زوج از دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند و در بازه زمانی یکی یا دو ماهه تعدادی به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: امروز حدود ۸۰ زوج دانشجو بعد از جشن ازدواج در کنار قبور شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان به صورت گروهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهداف برگزاری این مراسم در کنار قبور شهدای گمنام را میثاق با آرمان‌های شهدا و امام، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، توجه دانشجویان به این نکته که آرامش، آسایش و آزادی امروز به برکت خون شهداست، دانست و اهدف ازدواج‌های دانشجویی را تبلیغ و ترویج ازدواج آسان، به هنگام و پایدار بیان کرد.

حجت الاسلام حمزه با بیان اینکه این زوج‌های جوان به مدت سه روز به مشهد اعزام شدند، افزود: هزینه اسکان و غذای آنان از سوی رهبری و هزینه رفت و برگشت زوج‌ها از سوی استانداری تأمین شده است.

وی گفت: برنامه‌های بسیارخوب فرهنگی در مشهد مقدس برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

 اعزام زوج های دانشجوی باهنر به مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد