Web Analytics Made Easy - Statcounter


روابط عمومی جمعیت هلال احمر درخصوص اهدای عیدی ۲۰۰هزار تومانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اطلاعیه داد

به گزارش امتداد نیوز، به‌دنبال اعلام خبر عیدی ۲۰۰هزارتومانی جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان کرمانشاه موارد زیر جهت اعلام سازوکار اجرایی آن و رفع ابهامات به اطلاع می رسد:

مبلغ مذکور به حدود ۳۰هزار خانوار تعلق می‌گیرد که خانه‌های آنها در مناطق زلزله‌زده از سوی بنیاد مسکن از نوع تخریبی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعیت هلال احمر اقدامی برای شناسایی این خانوارها انجام نداده و مرجع اصلی، اطلاعات اعلامی از سوی بنیاد مسکن است که در طول چندماه گذشته با بررسی‌های میدانی در منطقه جمع آوری شده است. بدیهی است خانوارهایی که در زلزله آسیب ندیده‌اند مشمول این طرح قرار نمی‌گیرند.

بر اساس کد ملی سرپرستان خانوارهای اعلامی، شماره حساب آنها از سازمان هدفمندی یارانه‌اا دریافت شده و مبلغ مذکور از سوی جمعیت هلال احمر به حساب‌های آنها واریز خواهد شد. بنابراین نیازی به مراجعه فردی به جایی وجود ندارد.

 بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مبلغ مذکور تا پیش از پایان سال جاری واریز خواهد شد.

۱۲۸۳۱۳;این مبلغ صرفا برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بوده و از محل منابع مشارکت‌های مردمی تامین شده است. بدیهی است چون مردم بر اساس فراخوان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند، این منابع را در جای دیگری نمی‌توان صرف کرد.

۱۲۸۳۱۳; گفتنی است جمعیت هلال احمر در  حال بررسی منابع اعتباری دیگر برای زلزله‌زدگان کرمان در سال جاری نیز می‌باشد که در صورت تامین اعتبار، به اطلاع هموطنان خواهد رسید

true برچسب ها : زلزله کرمانشاه ۹۶ عیدی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۴۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌